30 Mart 2010 Salı

Şekerleme Kurabiye

Merhabalar:)) Bu cici Şirin Tontiş Şeylerin Tarifinii uzunn zaman önce Sevgili Mutfak Notlarından almıştım.. Çok güzeller değil mi Üstelik Erzuruma Giden İki çeşit kurabiyemin ilki bu:))  Çok beğenilmiş zaten güzel haberler aldım:) Sıra sizlerle paylaşmaya geldi elbette:) Bakalım beğenecekmisiniz:))

Malzemeler:
125 gr. tereyağ
5 çorba kaşığı sıvıyağ

1yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 çay kaşığı karbonat
1 vanilya
Aldığı kadar  Sinangil Un
Mantosu İçin:
1 yumurta akı
Tozşeker

Süsleme İçin:
Krem şanti, reçel, nutella




































Yapılışı:
Oda ısındaki tereyağ ile şeker karıştırılıp sırası ile tüm malzemeler eklenir ve azar azar un ilavesi ile yumuşak kıvamlı bir hamur elde edilir..
Yoğrulan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlak form verilir ortalarına parmağınızla çukur açılır, önce yumurta akına sonra tozşekere bulanır.
Yağlı kağıt serili fırın tepsisine sıralanan kurabiyelere 170 dereceye önceden ısıtılmış fırında pişirilir..
Fırından çıkıp soğuyunca üzeriler şanti sıkılıp reçel damlatılarak veya nutella ile süslenip servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun..

34 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Denizciğim ellerine sağlık.Çok şeker şeyler bunlar.Öpüyorum sevgiler.

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Bu şirin, tontiş şeyler beğenilmez mi Deniz'ciğim.
Ellerine sağlık süper görünüyor...

EZGi :)) dedi ki...

bayıldım görüntülerine ne kadarda şık ve iştah açıcı olmuşlar ellerine sağlık sıcacık sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

Mine ablacımm teşekkür ederimm canımsınn:))

sibelcimm teşekkürler canım benim beğenmene sevindimm:))

sevgili ezgi güzel yorumun için teşekkür ederim..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık Deniz. Çok güzel olmuşlar...

Meleğin Mutfağı dedi ki...

Denizciğim, çok harika görünüyorlar, tadının da görüntüsü kadar güzel olduğuna eminim ellerine sağlık.

evra ile dedi ki...

çok şık bir görüntü emınım lezzeti de olaganüstüdür.ellerinize sağlık...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nasıl da şirinler. Çok güzel görünüyorlar.
Nutellalısına bayıldım. Hımmm nefis.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Cok güzel görünüyorlar... Ellerine saglik canim benim... Sevgilerimle,

Sevil Şahin dedi ki...

wawwww denizim bakıyorumda sen nelerde yapıyorsun masallah ellerine sağlık
bak yapıyorsun sakın yeme sonra nişanlın ne der :))
canmım benim ellerin dert görmesin tadan herkese afiyet bal olsun
bir kaç gündür çok yogundum ziyaret edemedim sayfanı kusura bakma arkadaşım sevgiler

Tuğba Agaci dedi ki...

Çok profesyonelce gözüküyor,ellerine sağlık Denizcim :I

Unknown dedi ki...

Tontişler haaa:))
bunlar yenmezmiii hele de nutellalısı nefis görünüyor Denizim ellerine sağlık canım süpersin:)

Nilgün Komar dedi ki...

aa bu kurabiye en sevdiklerimdendir.. dolu yapardık eskiden.. kutu kutu herkese dağılırdı ye ye bitmezdi; çayın yanında çıtır çıtır... bu halide çok güzel.. nutellalı hele çok cazip :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok sevimli olmuş bu kurabiyeler tıpkı sahibi gibi:)
Ellerine sağlık tatlım.

Unknown dedi ki...

Tatlım kurbişler harika ellerine sağlık.Kocaman öpüyorum...

nuralp dedi ki...

DENİZ'CİM ÇOK HOŞ OLMUŞ KURABİYELERİN. ELLERİNE SAĞLIK...
MERAK ETTİM ERZURUMA NASIL YOLLADIN BUNLARI ÜZERİNDEKİ KREM ŞANTİLER KARGODA BOZULMUYORMU ACABA? NE GÜZEL SEVDİĞİN ŞEYLERİ YAPIP ÜSTÜNE PARA KAZANMAK KADAR GÜZEL BİŞEY YOKTUR HERALDE. BENDE Mİ YAPSAM NE:) SENİ ÇOK TEBRİK EDERİM CANIM...

kalpkurabiye dedi ki...

Nuralpciğim gümüşhaneden erzuruma giden sevk araçlarımız var bizim:)) derinde ve geniş bir kutuya koyduk kurabişleri kutuyu da pastaneden aldım:)) verdim bizim araçlardan birine gitti erzurum merkezde arabayı karşılayıp aldılar o şekil olmasa zaten kremalı veya şantili şeyler verilmiyor çünkü kargo en erken 2 iş gününde teslimat yapıyor olmuyor:)) kesinlikle çok zevkli:))

Unknown dedi ki...

Kim sevmez bunları. Görüntüsü bile yetiyor. Ellerine sağlık

umutluhayat dedi ki...

yerim ben bunları yerim.nede harika görünüyorlar.ellerine sağlık dernizcim yine mükemmel.sevgiler

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ay, ay, ay, enfes gorunuyor canim...ellerine, emegine saglik canim...sevgiler...

Unknown dedi ki...

Tek kelime harika nefis görünüyor afiyetler olsun

hunerlieller dedi ki...

kurabiyeler nefiss görünüyor.ellerine saglık canım.görüşmek üzere.

ZUHAL dedi ki...

Çok güzel gözüküyorlar.Süperrrr.Mutlaka deniycem.Sevgiler....

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
harika kurabiyelerine ve bir alttaki süper pastana da bayildim valla, hepsi icin topluca bir ellerine saglik diyorum. Pastan etkinlige cok yakisacak bir güzellik olmus, tamda bahar gelmisken:))

Selamlar ve kocaman öptüm.

kalpkurabiye dedi ki...

ayy benim canım dostlarımm çok teşekkür ederimmm harikasınız yorumlarınız benii çookk sevindirdi çok mutlu etti:))

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Harika görünüyorlar canım. Ellerine sağlık. Çok güzel olmuşlar. Çok öpüyorum, sevgiler.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Rica ederim ne demek. Insallah bol katilimli bir etkinlik olur. Yardima ihtiyacin olursa ben herzaman hazirim.

Özlem Ekşi dedi ki...

Ellerinize sağlık hemen bende not ediyorum.Sevgiler..

GÜL dedi ki...

merhaba bu güzellikleri görür görmez hemen bende bişeyler yazmalıyım dedim.elinize yüreğinize sağlık.sevg,ler

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canım benım ellerıne saglık:)çok guzel olmuslar sevgilerr

sevimin sayfasi dedi ki...

cok seker olmus bunlar
ellerine saglik canim

susamcorekotuFeriha dedi ki...

*-*TEBRİKLEER*-*
bana bunu yapma tamam çok tatlısın beceriklisin birde para kazanıyorsun ammaa!!!benim durumumu düşün canım kurabiye istiyor bu görüntü de baştan çıkarıcı ve daha verilecek çook kilo var:((((( ühüüüü

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım kurabişlerine dün bayıldım okadar mutlu oldumki yorum yazmadan çıkmışım:))

Şuan fırından yeni çıktılar yemek için sabırsızlanıorum:D

Ellerine emeğine sağlık...

Unknown dedi ki...

Çok güzeller tombiş tombiş ellerinize sağlık