16 Kasım 2012 Cuma

Mantarlı Spagetti


Annemin yanında olmak ne müthiş birşey !!!
Misss gibi melemenlik domatesleri ile misss gibi bir spagetti pişirdim :) Efendim yemelere doyamadık :) Herkese tavsiye ediyorum yapın yiyin :)
Hicri Yeni Yılımızı tebrik ediyorum :), hayırlı ve bereketli cumalar diliyorum :)

Malzemeler:
1 paket spagetti
1 kase dolusu mantar
1 su bardağı melemenlik domates
1 adet kapya biber
1 tutam maydonoz
Tuz-karabiber
2 çorba kaşığı tereyağ

Yapılışı:
Spagetti uygun miktarda tuzlu suda haşlanıp süzülür.
Tereyağ tencereye alınıp eritilir üzerine sırasıyla küp doğranmış kapya biberler, melemenlik domatesler, küp küp doğranmış mantarlar tuz ve karabiberi eklenerek sotelenir üzerine haşlanmış spagetti ve kıyılmış maydonozlar eklenerek harmanlanır..
Sıcak sıcak servis edilir..

Afiyet bal şeker olsunn  :)



24 yorum:

Unknown dedi ki...

Bıcırığım hayırlı cumalar anne kokusu bambaşkadır her zaman Rabbim ayırmasın...Spagetti favorim nede olsa içinde mantar var ellerine sağlık öpüyorum sizi...

Gisi Tasarım dedi ki...

Annem sevmediği için, bizlere az pişirmesinden midir bilemiyorum, ayrı bir zaafım vardır makarnalar arasında spagettiye.
Ellerine yüreğine sağlık.
Sevgiler..

ZYNP dedi ki...

ellerinize sağlık mantarı sevmesemde spagettiye hayır demem.çokta lezzetli görünüyor
sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Off ki offf muhteşem bir görüntüyle gelen bir lezzet. Ellerine saplık Denizim:)

fuat gencal dedi ki...

Merhabalar, Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık. Hayırlı cumalar diliyor lezzet dolu bir hafta sonu temenni ediyorum.

Saygılar.

birincisin dedi ki...

Nefis görünüyor,ellerine sağlık:)

Lezzet sarayı dedi ki...

Deniz'cim ellerine sağlık spagettin enfes görünüyor...

anne eli gibi dedi ki...

ah ah var mı anne gibisi ?:)ellerine sağlık canım nefis olmuş.bu arada hayırlı olsun bebişin dünyaya gelmiş,Allah analı babalı büyütmek nasip etsin..

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Mantarı her şekilde çok severim, makarnaya da çok yakışıyor bence. Ellerine sağlık canım

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bak şurda pastayım aman yani hastayım :) canım çekti ne biçim. hemen yolla bana bunu.

olsa da yesem :(

ihlamurcum dedi ki...

Oh sefanız olsun, keyfini çıkarın.Bebekten sonra bakıyorum, postlar hızlandı.Enerji süper.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Bizim evde bikmadan yenilir :) ellerine saglik denizcim, seni ve bebegini opuyorum...

pembe kekik dedi ki...

Bayılırım domates soslu spagettiye. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

keyfini çıkar tatlım. anne yemekleri gibisi varmı. ellerine sağlık. senin de hicri yılın kutlu ve mutlu olsun. öpüyorum çok...

Ferkay dedi ki...

Denizcim çok güzel görünüyor, ellerine sağlık canım..

Gurme Şirine dedi ki...

ooooo süper süper süper...
mantarlı herşeyi yerim :))
bi ara her hafta mantar alırdık :))
hiç bıkmayız yemekten :))

ellerine sağlık canım...

çeşnici Handan dedi ki...

Çok severim nefis olmuş ellerine sağlık Denizcim.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Annneler cennetlikler.Onlar sevilmez mi..
Spagetti nefis görünüyor
sevgiler

NarTaneleri dedi ki...

Makarnanin her cesidine bayiliriz ailecek,ellerinize saglik,yiyenlere afiyetler olsun.
Ben de beklerim

susamcorekotuFeriha dedi ki...

çok şükür denizcim hem de heeer şey için :)))))
şifa olsun sevgiler

NzlGl dedi ki...

Offf Denizciğim
bu ne güzel bir görüntü böyle
ellerine sağlık olsun canım, sevgiler

sare dedi ki...

Denizcim, genelde evde kestiğimiz makarnayı tüketmeyi seviyorum ama bu makarnayı da özlemiyor değilim. Mantarlı da çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Anne yanında herşey güzel,herşey lezzetli..
Gece yarısı canımı çektirdin yahu,bu saatte de yenmezki,yenirdeee,yemezem daha iyi..:((
Öpüyorum canım..

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım cok nefıs gorunuyor bır tabak ıstıyorum