30 Ocak 2013 Çarşamba

İglo Piliç Nugget' lı Salata


Mükemmel bir öğün bence :) Haftada bir gün salatamı böyle renklendirip kendime güzel bir ziyafet çekiyorum :)
Yanına da bir dilim ekmek ve ayrann mmmhh :)
Hadi sizde önce markete sonra mutfağa diyorumm ve nefis salatamı paylaşıyorum sizlerle:)

Malzemeler:
1 paket İglo Piliç Nuggets
5-6 yaprak kıvırcık
4 adet kiraz domates
1 adet yeşil köy biberi
Roka
Taze Fesleğen
Taze Sogan
Salata Sosu:
Limon suyu
Nar ekşisi
Zeytinyağı
Tuz

Yapılışı:
İglo Piliç nuggets üzerindeki tarife göre ister tavada ister fırında hazırlanır. Ben fırında hazırlamayı tercih ediyorum..
Salata malzemeleri ince ince doğranıp derin bir kapta hazırlanır..Limon, nar ekşisi, zeytinyağ ve tuz ile hazırlanan sosu ile buluşturulup servis tabağına alınır..
Üzerine hazırlanmış nuggetler serpiştirilip servis edilir..

Afiyet bal şeker olsunn :)

16 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

oo beybiii :) hiç paylaşmıyorsun böyle şeyleri benle nihahaha :P

ellerine sağlık.löp löp et olsun desem mi acaba :D

ZYNP dedi ki...

nefiss ellerine sağlık canım.
zaten bana salata olsun başka birşey olmasa da olur :D

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

uuuu kuzum sabah sabah cnm salata çekti yaa :).bende iglo'nun balık köftelisi var .acaba salatada tadı çok aykırı gelirmi diye düşünüyorum şimdi:S.?

Hayatın Tatları dedi ki...

tam da öğle vakti nasıl güzel göründü ellerine sağlıkcanım :)

marifet ellerimizde dedi ki...

denizim ellerines aglık...bu arad bebegınde aynı senın gıbı cooookk guzel..maşallahhhhh

Gisi Tasarım dedi ki...

Öyle bir anlatmışsın ki tatlısı, öğlen bende salatamı bu şekilde mi yesem dedim :)
İglo yok ama evdeki tavuk göğüsünden yapayım olmazsa.
Ellerine ve fikrine sağlık canım. :)

Gurme Şirine dedi ki...

oooy oooy oooy çok fena oldum :)
var mı banada :)
ellerine sağlık canım...

banada beklerim :)

birincisin dedi ki...

AFİYET OLSUN,SELAMLAR:)

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Bu aralar rejimde olduğumdan tam bana göre bir tarif. Ellerine sağlık canım.

Gönülünce dedi ki...

Salatan bol renkli ve vitamin deposu olmuş başlı başına bir öğün...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim afiyetler olsun .

Nilgün dedi ki...

En sıkıştığım anda fırınladığım öğünlerden. Afiyet olsun Deniz'cim..

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Denizcim çok hafif ve leziz bir öğün olmuş..Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler..
aslı

Unknown dedi ki...

Pek güzel, nefasetli olmuş.. Elceğizine sağlık..

(Kızçeni öper, mıncırırım)

Yemek tarifleri dedi ki...

Güzel görünüyor canım çektin. Hemen deneyeyim ben de :)

Fragmanlar dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor :)