13 Şubat 2013 Çarşamba

Çilek Pelteli Kedidili Pasta

Günaydıııınnnnnnn :)
Havanın kapalı ama gözümüzün açık olduğu bir sabahtan merhaba:) Hava kapalı yada açık benim için farketmiyor, çünkü sabahları benimle birlikte uyanan bir güneşcik var evde:) Onun kıkırtıları ile güne başlamak paha biçilemez :)
Hafta pembe hafta dedik, lezzetli tarifler dedik bu pratik pastayı paylaşmazsam olmazdı :) Kardeşim için hazırladığım sofrada yer alan bu pratik ama çookk lezzetli pasta hepinizin hoşuna gidecek :)

Malzemeler:
1 paket kedidili bisküvi
Islatmak için süt
1 pk. çilekli puding
Pişirmek için 750 ml. süt
1 pk. dağçilekli pelte
Pişirmek için 400 ml. su
Üzeri için; antepfıstığı

Yapılışı:
Hafif ıslatılan kedidili bisküviler tepsinin tabanına dizilir..
Puding tarifine göre pişirilip ılıtıldıktan sonra yarısı kedidili bisküvilerin üzerine dökülür, bir sıra daha bisküvi dizilip kalan puding ile kaplanır..
Pelte üzerindeki tarife göre pişirilip ılıtıldıktan sonra, bisküvilerin üzerine dökülüp soğutlur ve buzdolabına kaldırılıp bir gece dinlendirilir..
Dilimlenerek servis yapılır..

Afiyet bal şeker olsun :)

18 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

dımmmmmmmmmm dımmmmmmm dımmmmmm :)))

pembe güzeldir pembe.önemlidir pembe:)

ellerine sağlık kuzusu :)

sibel özmen dedi ki...

Pembe Pembe çok nefis görünüyor.Çayın yanına bir dilim aldım gidiyorum.

*mehtap dedi ki...

hani şöyle bi parmak tadına bakmak istersin ya pembe pelte işte o hissi uyandırdı şimdi:)eline sağlık.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
bence de evdeki güneş sana yeter.(MaaşAllah diyorum) Kokusu,gülüşü bayılırım küçük bebeğe.Benim içinde öp o kuzuyu.
Ellerine sağlık. Nefis görünüyor pasta.
Sevgiyle kal.

Banu dedi ki...

kalbim yani çilek kız:) pasta nefisss ellerine sağlık. sevgilerimle...

Asyadan Esintiler dedi ki...

bende kedi dili ile olan tatlıları daha hiç denemedim.artık bu lezzetli görünen tatlıyı denerim inş.sevgiler.

Lezzet sarayı dedi ki...

Deniz'cim ellerine sağlık, çok güzel olmuş bu pasta pembiş pembiş. Güzel yorumun için de teşekkür ederim.

mutfagabuyrun dedi ki...

nefis nefisss.ellerine sağlık cnaım.sevgiler.

neslice tarifler dedi ki...

İnce giyerim ince, pembe yakışır gence... diyesim geldi Denizcan. Güneşini ve seni öpüyorum tatlı yanaklarınızdan.

Adsız dedi ki...

elinize sağlık pembiş pembiş çok güzel olmuş.Bende yeni bir blogger olarak rastladım blogunuza ve hemen izlemeye aldım.

Gönülünce dedi ki...

Pembiş renkli harika olmuş ve kolay ve lezzetli bir tatlı olmuş bu:))...Nefisss görünüyor ellerine sağlık canımmm...
Sevgiler...

Gurme Şirine dedi ki...

oooy ooy oooy çok güzel görünüyor...
çilekli olunca akan sular durur :)
ellerine sağlık...

Baharcicegi dedi ki...

hem pratik hem nefis olmus pembis rengiyle eline saglik Denizcim

Tarif diyarı dedi ki...

Ellerine sağlık denizciğim pembe pembe harika olmuş pastan.

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Çilekli pudingli ve hafif bir pasta olmuş.
Rondo tatlısına da bayıldım, ellerinize sağlık.
Sitenizi sevdim ve izlemeye alıyorum.
Ziyarete de beklerim, sevgiler, Pırıl.

Tarifkolik dedi ki...

Hemşehrim ne mağrifetlisin ya maşallah her yaptığın şahane görünüyor ellerine sağlık canım..

Nilgün dedi ki...

Tarife bakınca hafif ve lezzetli bir pasta olmuş. Ellerine sağlık Deniz'cim..

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Harika görünüyor.Blogunuzuu izlemeye aldım.Bende istanbulda farklı mekan ve lezztler hakkında paylalım yapıyorum.baanada beklerim.http://istkazanbenkepce.blogspot.com