1 Mart 2014 Cumartesi

Tavuk Kokoreç, Ekmek Arası Tavuk Kavurma


Merhaba :)
Hafta sonu tarif vermek pek adetim olmasa da bugünkü önerim, hafta sonuna yakışacak cinsten, dayanamadım..
Çocuklarınıza, eşlerinize, anne babanıza ve tümm sevdiklerinize ev yapımı "sağlıklı kalori" içeren bir ziyafet çekmek isterseniz hiç durmayın derim..
Sevgili Meliha' mın da kulaklarını çınlatmadan edemeyeceğim..

Malzemeler:
500 gr. tavuk kalça
1 soğan
Tuz
Karabiber
Kırmızı pul biber
Kekik
Kırmızı toz biber
Kimyon
Bir tutam maydonoz
Domates
Sıvıyağ

Yapılışı:
Tavuklar şerit şerit yada küp küp doğranıp kızgın yağda kavrulur.
 Üzerine piyazlık doğranmış soğanlar verilip tuzlanır.
Bir kaç dakika daha kavrulup, kimyon ve kekik hariç baharatlarla tatlandırılır ve ocağın altı kapatılır. Damak zevkine göre kekik ve kimyon da verilip ekmeğin arasına doldurulan tavukların üzerine kıyılmış maydonoz ve küp domatesler de ilave edilerek servis edilir..

Afiyet olsun..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

tavuk kokoreç harika olur eline sağlık lezzetli görünüyor

*mehtap dedi ki...

ekmek arası lezzetlere bayılırım ben, eline sağlık.

Yemek YE dedi ki...

Hem pratik, hem çok lezzetli oluyor tavuk ekmek arasına girince. Ama sanki daha çok kokoreç değilde tantuni olmuş gibi. Adını öyle koysak daha iyi. :) Ellerinize sağlık.

sibelyalcincom dedi ki...

Ekmek arası lezzetlere bayılırım:) çokta güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Kalp Kurabiyem ne var ne yok…? coktandir ugramamistim…Bir ugradim…Sevgiler

vişnap dedi ki...

Ayyyy o ekmek bir de sıcacık olacak yeme de yanın da yat nasıl lezzetli olur nasıl çok yerim canım ellerine sağlık nerde tavuk görsem dayanamıyorum hiç sevgiler sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım...
Tavuk ve balık her zaman favorimdir ;)