4 Eylül 2014 Perşembe

Buzlukta Barbunya ve Doğranmış Sivri Biber


Merhaba..
Evlerimizi bereketlendirmek adına birçok hazırlık içine girdiğimiz malumdur, günlerdir bundan bahsediyorum :)
Fazla lafı uzatmadan bugün de barbunya ve sivri biberleri sizlere anlatmak isterim..

Dilediğiniz kadar barbunyayı alıp, ayıklayıp dolap poşetlerine birer pişirimlik miktarlarda pay edilir. Ben  hiçbir işlem yapmadan doğrudan yerleştiriyorum barbunyaları poşetlere ama isterseniz domates ve sivri biberle piyazlayıp da kaldırabilirsiniz..

Sivri biberleri ise yemeklerimize tat vermesi açısından yazınki çıtırlığı ve lezzeti ile istediğiniz miktarda alıp yıkayıp, ayıklayıp ufak ufak doğrayarak doğrudan dolap poşetlerine pay edebilir, kışın kullanmak üzere dondurucuya kaldırabilirsiniz..

Afiyet ve bereketli olsun..

6 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Ellerine sağlık Denizcim. Ben de barbunyayı ve biberi tıpkı senin yaptığın gibi kaldırıyorum buzluğa. Kışın hemen elimin altında hazır yemeklik oluveriyor. Afiyetle tüketmen dileğiyle. Sevgiler...:))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

kış hazırlıkları bitti deniziğim iyi günlerde yemek nasipolsun canım

Hayatın Tatları dedi ki...

sen kışlık hazırlık yayınına devam ettikçe ben gaza geliyorum haftasonuna kadar olurum ben herhalde :))) afiyet olsun şimdiden canım

Adsız dedi ki...

Biberleri bilmiyordum atilabildigini.tesekkurler

nursevincelezzetler-yemek tarifleri dedi ki...

Çok iyi yapmışsın. Bende bi,ber yaptım . Hala yayınlayamadım :( Afiyetle yiyin inşaALLAH.

TATESAL dedi ki...

Ağız tadıyla sağlıkla tüketin kışlıklarınızı canım benim...