18 Mart 2019 Pazartesi

Sebzeli Döner Sote


Merhabalar..
Bloğa döndüm deyip bir türlü tarif ekleyememem komik oldu farkındayım. Geç olsun güç olmasın diyelim ve başlayalım Bismillah..
Annemler iş sebebi ile Gümüşhane' de yaşıyorlar ve sık sık kardeşimi orada bırakıp buraya geliyorlar. Kardeşim diye söylemiyorum ama eli beceriklidir dışarda yemek yemez kendi yemeğini kendi yapar. Yine yalnız kaldığı bir dönemde bu tarifi yapmış ve çok beğenmişti. Haftasonu geldiğinde köyde yaptık tattık ve ben de menülerime ekledim gitti.
Hem çok pratik hem doyurucu bir lezzet oldu. Sivribiber ve domatesleri yazdan dondurucuya koymuştum oradan kullandım. Umarım dener ve sizlerde beğenirsiniz..

Malzemeler
2 pk. Et döneri
1 adet kurusoğan
10 12 adet kültür mantarı
2-3 adet sivribiber
2 adet domates
Tuz karabiber
1 çorba kaşığı tereyağ
Çok az sıvıyağ

Yapılışı:
Tereyağ tencereye alınıp eritilir üzerine çok az sıvıyağ dökülüp ısıtılır.
Piyazlık doğranan soğanlar eklenip kavurmaya başlanır. Üzerine sivribiberler, domates ve mantarlar doğranarak eklenir sotelenir.
En son et dönerleri de ilave edilip 7 8 dk. Pişirilir, sıcak sıcak servis yapılır.

2 yorum:

TATESAL dedi ki...

Hoşgeldin Denizcim Anavatanına...Bol paylaşımlar diliyorum,uzun soluklu inşallah...
Tarifin çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık...

inci tarifler dedi ki...

Gobit ekmeği arasına İyi gider 🤗💕