21 Ocak 2010 Perşembe

Bildirim ve Mimm :)



Bugüzel bildirimi sevgli Keyfeseyran ve Lezzet Günlüğüm arkadaşlarım yollamışlar. Dostluk gerçekten altın bilezik bu devirde.. Hepinize sevgilerimle..

"" Her duygunun yavan yaşandığı günümüzde, arkadaşlık olgusunun önemini hiç düşündünüz mü? Yüzeysel, menfaate dayanan insan ilişkilerinin yıpratıcılığının yaşattığı iç dünyamızda, bir dost kucağı aradınız mı? Bütün içten duygularınızla yaslanacağınız bir arkadaşa mutlaka ihtiyaç duymuşsunuzdur, Eğer hayatınızda dara düştüğünüzde moraliniz bozulduğunda, yanınızda böyle bir arkadaşınız varsa gerçekten şanslı sayılırsınız.


Sıkıntılı olduğum herşeyi bırakıp kaçmak istediğim anlarda ilk ve tek aklıma gelen yer onun yanı olmuştur hep.Bilirimki beni tek rahatlatacak insan o benim hayatımda, belkide tek sığınağım onun evi dostumun yanı. ""

....ALINTIDIR...
*********************************************************************************

Veee mimm Sevgili Mahperi bana bu eğlenceli mimi yollamış kendisine çok teşekkür ediyorum ve mime büyük bir zevkle cevap veriyorumm



1- Bloğunuzu İlk Ne Zaman açtınız ?
- İlk olarak Nisan 2009 da kalpkurabiyeyi blogcuda yayına almıştım ama ekim ayından beri hem burada hem oradayım ortak yayın yapıyorumm.. :))

2- Bloğunuzda İşlediğiniz Konular Nelerdir??
- Mutfağımda denediğimm sevdiğimiz beğendimiz ailemi mutlu ettiğim tariflerim ve hayatımda olan önemli dönüm noktalarıı:))
 
3-Bloğunuzla İlgili Düşüncelerniz?
-Sabah olsa da baksam diye deli oluyorm ve ben bloğumu çok seviyorumm..
 
4-Bloğunuzla ilgili yazdığınız ilk Yazı nedir?
-Vanilyalı Tepsi Keki Tarifi :))

5-Sizi İzlemeye alan ilk kişi Kimdir?
-Canım Aslıcımm

6-İlk Yorum Yazan Kimdir?
- Aslıcım ve Yorumuu
Amann amannn canım çok güzelll olmuşşşş
Sayfana bayıldımmmm hayırlı olsunnn:)))

7-En Çok Yorum alan yazınız?
-Yeni Yıl Tebriği Yazım

8-Beğenildiğini Düşündüğünüz Yazınız.?
-Bana göre nişan pastamm

9-Tarafınızca düzenlenen Etkinlik?
-Katılımların benim yüzümden az olduğu herkes mutfağa etkinliği ama planlarım devam ediyor...

10-Katıldığınız Etkinlikler?
-Yaman etkinliklerin tamamı ve Porselen Demlik Çay Saati Etkinlikleri

11-Katıldığınız yarışmalar?
-Softbowla tarif yolladım

12-100 ve katları üyeleriniz varmı
-Şuan 80 izleyicim var..

13-Toplam Yazı Adediniz?
-263

14-Hergün ziyaret ettiğiniz bloglar?
-Pembe Tatlar, Paşakızımutfakta, Lezzet günlüğüm, deryayla, tatesal tülin ablacım,  beyaz hanımeli, sağlıklı mutfak, elmanın kabuğu, meğin marifetleri, Tubanın tarifleri, pelinin pastanesi, pelince, oktayustam.com, lezzeti ikram, paptya 68, susam çörekotu, taze nane, mis kokulu lezzetler, cafeçikolata hilal, cahidenin elleri-jibek, bir dilim bir tutam, hayat binbirçeşni, disal, dreamy cake-tatlı hayat, papatya prenses, aysultan, ışıl hanım, arka mahalle-arzu, birsel ve irem, bir demlik sohbetin mutfağı, ece, denizfeneri sevil abla, düşbahçesi, keyfe seyran, keyfi mutfak elif, çikolata ağacı, gülay mutfakta, sevdalı tatlar, candan tarifler, arzumcum, keskinli ayşe abla, damak tadı, meloşun günlük mutfak maceraları, mutfak havlusu, bir dut masalı, evcilik, neşeli günler, zeyneple..

Hatırlayamadığım arkadaşlarım varsa özür diliyorum ilk etapta aklıma gelenleri yazdım..

Hiç yorum yok: