9 Eylül 2013 Pazartesi

Yılın İlk Balık Sofra(ları)


Merhaba :)
Yepyeni bir haftanın serin sabahından günaydın tüm takipçilerime :)
Aile olmak, bir arada olmak, bir bütün olmak ne güzel şey. Hamd olsun..
Kurulmuş bereketli sofralarda buluşmak, muhabbet etmek, gülüşmek.. Allah eksikliğini göstermesin..
Bu yılın balık siftahını eşimle birlikte yapmıştık, ama ailece toplanıp yaptığımız balık şöleni çok daha bereketli ve eğlenceli oldu :)

Sofram İçin;
Kiremitte İstavrit ve Hamsi Balığı
Fırında Baharatlı Patates
Porsiyonluk mısır ekmeği (aynı tarifi porsiyonluk olarak uyguladım)

Soğan piyazı
ve Domates Salatası yaptım.. Tabii balık sofrasının vazgeçilmezi turşuları unutmamalı :)

Bu sofrada eşimle balık soframız, nefis fırın palamut  :)

Rabbim evlerimizin bereketini artırsın, daha güzel sofralarda buluşmak duasıyla..

8 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

amin aminn..
balık canım balık :) sonbaharda size yerleşicem,çok balık yiyorsunuz imreniyorum:))

ellerine emeklerine sağlık tava istavritim:)

mutfagabuyrun dedi ki...

ellerine sağlık canım.harika bir menü ve masa olmuş.afiyet bal olsun.sevgiler.

Nilgün dedi ki...

Deniz'cim ne kadar içten, sıcak bir yazıyla haftaya başlamışsın. Hepimize hayırlı haftalar olur inşallah. Sağlıklı ve bereketli sofraların devamlılığı dileği ile..

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben de yakın zamanda ilk balık soframızı kurmayı düşünüyorum :) ellerine sağlık sofranızın bereketi bol olsun :)

Unknown dedi ki...

Yurekten amin diyorum dualarina sofrada cok guzel ellerine saglik balik sezonu hayirli olsun :)

Asyadan Esintiler dedi ki...

Denizcim ellerine sağlık canım.Sofraların harika.Biz de balığı çok seven bir aile olarak sıklıkla tüketiriz.Ama ülkemin balıklarının lezzeti bir ayrı tabii.sevgilerimle canım...

yesimdusova dedi ki...

Buakşam apartman mis gibi balık kokuyori birileri daha ilk sofralrını kurdu sanırım.. darısı bize..ellerinize sağlık..

meri dedi ki...

bloğunuzu yeni keşfettim çok güzel ..görüşmek üzere..