19 Ocak 2010 Salı

Hayat Bir Dokunuş Hissedersin Sonra Geçer..



Merhabalar.. Bugün pek de iyi olmayan bir haberle size merhaba diyorum İlkokuldan sınıf arkadaşım Meryem in ölüm haberini aldım ve bu olay beni çok sarstı.. Okuldayken pek samimi olmasakta iki çift allah kelamı etmişliğimiz vardı illa ki.. Kalp rahatsızlığı varmış duyduğum kadarıyla uzakta olmanın zorluğunu bir kez daha gördüm... cenazesine bile gidemedim.. Hayat gailesi işte doğduğun yerde kalmıyorsun ki..
Diğeceğimşu ki arkadaşımın Allah yerini nur paklasın.. mekanını cennet eylesin ailesine sevdiklerine sabırlar versin gani gani rahmet eylesin..

Takdiri ilahidir elbet hepimizin son durağıdır aşikar ama gel gelelim başa gelince insanı silkeliyor kim olduğunu ne olduğunu nerden gelip nereye gittiğini gideceğini hatırlatıyor..

Sevdiklerinizin kıymetini bilin yanınızda aldıkları ve yanlarında aldığınız her nefes dünyalara bedel unutmayın her daim..

Yazıma ben burda son verirken kelimelerin son bulduğu yerde sadece başınızı kaldırın etrafınıza bir bakın hayat acılarla tatlılarla devam ediyor.. Üzmeden kırmadan doyasıya tadını çıkarın.....

Kalpkurabiye, Deniz..

5 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım başın sağolsun rabbim ailesine sabırlar versin...
Ne denirki:(

Unknown dedi ki...

Canım başın sağolsun mekanı Cennet olsun resim harika kocaman öptüm...

TATESAL dedi ki...

Başınız sağolsun canım,hayat acı ve tatlısıyla bir arada...

Mim için teşekkür ederim yayınlayacağım canım,foto çekemedim hemen ondan geç kaldım...

evcilik dedi ki...

Allah mekanını cennet,sevenlerine sabır versin,genç ölümü kolay hazmedilmez ama kalanlarına uzun uzun ömürler versin..
melekli dantelleri de merak ediyorum...
sevgiler,selamlar.

TATESAL dedi ki...

Denizcim annene ve babana geçmişler olsun canım...

Benim annem de 1 ay önce menüsküsten amaliyat oldu tam iyileşmedi,annen iyimi şimdi?
bendede menisküslerde aşınma var,45 günlük ilaç tedavisi uyguluyorum olmazsa amaliyat dedi...bakalım bacaklardan vuruldum hakkıma hayırlısı canım...

Ekran teması mimini cevapladım görmedin sanırım...