30 Ocak 2012 Pazartesi

Pancarlı Erişte Salatası

Günaydınn:))
Mutlu ve hayırlı haftalar diliyorum sevgili dostlar:) Nerelerdeyim ben kaç gündür? Teknik arızalar sebebi ile bilgisayarsız kaldım haliyle de ulaşamadım buralara:) Canımız sağolsun ne yapalım:))
Bu yıl pancarda zirve yapıyorum pembe aşkımız pek tutkulu kendisi ile.. Tüm salatalarımda ve bazı makarnalarımda rastlamak mümkün.. Lezzetine diyecek yok faydalarına da tabiiki, bugün haftaya nefis bir başlangıç olsun diyee taaaaa evlenmeden önce hazırladığım fotoğrafını yeni bulduğum Papatya Prensesimin bu nefis tarifi ile açılışı yapıyorum, hayırlı uğurlu olsun :))

Malzemeler:
1 kase erişte
3 yemek kaşığı yoğurt
4 yemek kaşığı mayonez
1 adet iri pancar (asıl tarifte 1 kase pancar turşusu)
1 kase konserve mısır
1 tutam dereotu
3-4 adet kornişon turşu (benden)
Tuz, karabiber

Yapılışı:
Öncelikle erişte tuzlu suda haşlanıp süzülür.
Derin bir kap içerisine pancar rendelenir, üzerine mayonez, yoğurt, mısır, kornişon turşu, kıyılmış dereotu ve baharatlar eklenip karıştırılır, haşlanmış erişte de ilave edilerek harmanlanan salata servis tabağına alınıp, servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun :)

32 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık canım

Şehnaz dedi ki...

hımm,çok farklı bir lezzet..ellerine sağlık denizcim

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım; pancara bayılırım hele turşusunu her yemekte yemek isterim, salata çok lezzetli görünüyor:Ellerine ağlık yiyenlere afiyet olsun..sevgimle öptüm...

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel olmuş.Eriştelerin aldığı renge bayıldım.İyi haftalar.Sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Denizciğim tariflerini okuyorum ama uzun süredir benim bilgisayarımdan sanırım yorum kutusu açılmıyorsana ve bir çok bloğa yorum yazamıyorum keyifli olmana çok seviniyorum hep daim olsun senin neşeli yazılarını okumak ayrı bi keyif ellerine emeklerine sağlık afiyet bal şeker olsun sevgiler...

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Pancarlı salatalara bayılıyorum, nefis olmuş canım. Ellerine sağlık, sevgilerimle...

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık deniz.cim nefis görünüyor.sabah saati olmasına rağmen resmi görünce inan ağzım sulandı :))

öpüyorum çok Allah.a emanet canım

~Hülya~ dedi ki...

Harika bir görüntü, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Pancarı bende çok seviyorum çok..
Nasıl güzel ve iştah açıcı bir görüntüdür böyle yaa..:))
Ellerine sağlık cnaım..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

nının nınının nınını olamaz mı olabilir?

pancarın bu şahane rengi beni benden alıyor.Rabbim ne nimetler yaratmış bizim için..

Ellerine emeklerine sağlık kuzucuk:)

Unknown dedi ki...

Resmini yeni gördüm...
Cok tatlisin Denizcim...

Salta da harika görünüyor

afiyet olsun..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Görüntüsü rengi yetiyor lezzeti anlatmaya.Tarif alındı canım:)
Sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

nefis olmuş cnaım.açılışı bencede çok güzel yaptın.ellerine sağlık.öpüyorum.

lezzet sefasi dedi ki...

Deniz cim harika olmus bu salatan, pancarida eristeyide pek severim,Ellerine saglik fistigimmm
Sefa

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Pembiş pembiş bayıldım:). Pancar çok faydalı bir sebze, sofralarda sıkça yer vermek lazım. Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle:)).
aslı

Unknown dedi ki...

Canım benim, ablasının güzeli.. Ne güzel salata bu rengarenk. Şu mor renge bayılıyorum. Ellerine sağlık bıcırığım..

Erguvan Vakti dedi ki...

Rengi şahane,salata çok güzel görünüyor,ellerine sağlık canım benim,sevgiler.

Marifetane hobi dedi ki...

Nefis görünüyor denizcim..Salatalarda turşularda pembe benimde rengim:))ellerine sağlık olsun canım..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

DENİZCİM
ÇOOOOK VİTAMİN KÜPÜ
ELLERİNE SAĞLIK
:))))

neslice tarifler dedi ki...

Ne güzel bir salata bu böyle. Ellerine sağlık Denizcan.

Aycan dedi ki...

Mayonez çok yakışıyor salatalara süper oluyor.Ellerine sağlık canımm Denizimmm.

Öpüyorum.

vintageduygular dedi ki...

nefis görünüyor, ellerine saglik canim ;)

Gönülünce dedi ki...

Benim için salata olsunda nasıl olursa olsun bayılırımmmm...Ellerine emeklerine sağlık kurabiyem:))...
Güzel bir hafta dilerim...

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende pancarı çok severim:) harika görünüyor denizcim elerine emeklerine sağlık

sevgilerimle...

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık denizcim..çok güzel görünüyor..sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım,sevgiler

sibelyalcincom dedi ki...

Görüntü lezzetini anlatıyor ellerine sağlık canım sevgiler:))

Unknown dedi ki...

Canım Bıcırığım renk aklımı başımdan aldı:))Lezzet zaten 10 numara elleri
ne sağlık öpüyorum.

sare dedi ki...

Eline sağlık, canım.
Çok göz alıcı , üstelikte besleyici bir salata olmuş.
Afiyet olsun.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok değişik çokta lezzetli görünüyor ellerine sağlık:)
sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Denizcim ne kadar güzel bir görüntü ve renk ortaya çıkmış bayıldım ellerine sağlık canım.

Baharcicegi dedi ki...

Pancarin faydalari saymakla bitmez birde eristeyle birlesince doyurucu besleyici nefis bir salata olmustur ellerine saglik tatlim