21 Mayıs 2010 Cuma

Kivili Kedidili Pasta


Cumanın bereketi cümlemizin üzerine olsun canlarım benim...
Bugün sevgili Özlem Hanımın ev sahibeliğini yaptığı Krem Şantili Tatlar Etkinliğine özel yapılmış kivili pastamı paylaşmak istiyorum sizlerle.. Şipşak çabucacık yapabileceğiniz güzel bir alternatif.... Her türlü taze meyve ile defalarca yaptığım acil durum pastalarımdan bir tanesi...:))
Umarım beğenirsiniz..
Özlem Hanıma bol katılımlı bol tarifli bir etkinlik olsun temmenilerimi iletiyor kolaylıklar diliyorum ve nazik daveti için çok teşekkür ediyorumm...

Mutlu günler, mutlu hafta sonları dilerim..

Sevgilerimle..

Malzemeler:
1 pk. kedidi dili bisküvi (36 adet)
2 pk. sade krem şanti + 1,5 su bardağı süt
Bisküvileri ıslatmak için: meyvesuyu
Kivi
Damla çikolata

Yapılışı:
Kek kalıbının tabanına ve kenarlarına meyve suyu ile ıslatılmış kedi dili bisküvileri dizilip şanti sürülüp kivi parçacıkları ve damla çikolata serpilir.. Yine bisküvi serilip şanti sürülüp kivi ile çikolata serpilir..  Kek kalıbı dolana kadar tekrarlanıp hazırlanan pasta buzluğa kaldırılır.
2 saat sonra buzluktan çıkartılıp ters çevrilir zevke göre süslenip, 30 dk. daha dinlendirilip servis edilir..

Afiyet bal şeker olsunn...:))

42 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Denizcim ellerine sağlıkzherzamanki gibi çok şık görünüyor Cumanız mübarek olsun

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Yine süpersin Denizciğim eline sağlık.Sevgiler...

Yeşim dedi ki...

denizcim maşallah ne kadar şık sunumlar hazırlıyorsun ...
çevrendeki insanlar çok şanslılar nerdeyse hergün bir tatlı var menünde :))
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Senin de cuman hayirli ve bereketli olsun Deniz`im... Ellerine saglik, yiyenlere de afiyetler olsun diyorum.... Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum...

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuş insan yemeğe kıyamaz
ellerine sağlık canımcım

ZUHAL dedi ki...

Deniz pastanın adını şımarık pasta koyuyorum.Çünkü çok şirin ve güzel olmuş.Etkinlikleri senden ve pembe tatlardan takip ediyorum.Dün yazmıştım sana yorum gelmedi mi ?Sevgiler...

Unknown dedi ki...

canim nefis görünüyor harikasin öptüm

Unknown dedi ki...

Bıcırık Prensesim yine kendin gibi
şekermi şeker bir pasta yapmışsın ellerine sağlık.Hayırlı cumalar kocaman öpüyorum...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor

hayırlı cumalar inşallah

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem ötesi olmuş. Görüntüsü süper.
Sevgiyle kal.

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık canım...benim senin yaşında kızım var.1 ay sonra inşallah üniversiteyi bitip dönüyor.abla demende hiç sakınca yok .çok sevinirim.çok öpüyorum çilek kızım.hayırlı cumalar...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

gelin gibi olmuş bu pasta,bayıldım:) ellerine sağlık tatlım.

öğleden sonra sana sitemde bi sürprizim olcak:)

Unknown dedi ki...

çilek kııııız ben geldiiiim:))
her zamanki gibi harika bir pasta yapmışsın ellerine sağlık canım benim eeeee artık benim etkinliğime özel de bir tasarım bekliyorum senden:)?
sevgileeeer

TATESAL dedi ki...

Denizim karikasın yine,ellerine sağlık....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

dıdıdıdımm:)

mandalincikmazi dedi ki...

Oooooo
süper olmuş
tepekule diyesim geldi bu pastaya :))
ellerine sağlık canım.
Çok pratikmiş
...

bakan göz dedi ki...

kız sen bu mutfak olayını aşmışsın, ne güzel. darısı bizlere, selam sevgi.

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok şık bir sunum olmuş, alışılagelmiş kedidili pasta sunumlarından farklı. Ellerine, fikrine sağlık. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık pek hoş olmuş...
Sevgiler..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

DENİZCİĞİM ELLERİNE SAĞLIK KİVİ VARSA BENDE VARIM..AY BU SIRALAR NE ÇOK DENİZ DİYE TANIDIĞIM OLDU:)))

LEZZETİKRAM dedi ki...

Denizcim ne kadar güzel bir pasta olmuş :) eline sağlık canım iyi hafta sonları diliyorum canım :)

Sevil Şahin dedi ki...

denizcim sen kendini her gün dahada bir geliştiriyorsun tebrik ederim canım
elşlerine sağlık süpoer olmuş..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nım nım nım bu benim olsunnnn nım nım nım:))))nefisss olmuş hayatım
ellerine kollarına sağlık
kocamannnn öptümmmmm

emelce yemek dedi ki...

yine nefis

BAL TATLISI dedi ki...

gerçekten çok pratikmiş.
ellerine sağlık

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ELİNE SAĞLIK DENİZCİM HARİKASIN, AMA SEN BUNLARI YEMİYORSUN DEĞİLMİ?
TRUFFLAR DA HARİKULADE:)))
SELAMLAR SEVGİLER

Leyla Poyraz dedi ki...

Denizcim pasta harika görünüyor..ellerine sağlık..sevgiler..

Leyla Poyraz dedi ki...

Denizcim pasta harika görünüyor..ellerine sağlık..sevgiler..

sevimin sayfasi dedi ki...

ellerine saglik canim, gine cok güzel olmus
sevgilerimle

umutluhayat dedi ki...

denizcim ellerine sağlık nefis görünüyor.

aleyna dedi ki...

DENİZİM ELLERİNE SAĞLIK.KIZ SEN NE GÜZEL ŞEYLER YAPIYON BAKAYIM.ELLERİNE SAĞLIK.HA BU ARADA YAZIN BABAMIN MEMELEKETİ OLNA GÜMÜŞHANEYE GELEBİLERİZ.ÇALAYIMMI KAPINI.BANADA YAPARMISIN HI?SEVGİLER BİTANEM

Pelin dedi ki...

Bu kadarcık malzemeyle böyle güzel bir pasta!! Ellerine sağlık
Sevgiler

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canimm nefis bir goruntuu mmm ama ben biraz uzak dursamm:PP

KİZHATCE dedi ki...

mmm :)) çok şık bir sunum,eline sağlık arkadaşım..

Armina dedi ki...

Canım ellerine sağlık pastanı çok beğendim, harika olmuş.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhabalar,
Ayşe Yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için http://mutfaktayimm.blogspot.com adresim'den bana ulaşabilirsiniz. Harika tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum...
Sevgiler...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canımcım yorumunu görmeden davetiye attım sana:))) Fotoğrafını ve tarifini arşivime ekliyorum. 15 Haziran itibariyle sayfamda yerini alacak. Ellerine sağlık. Teşekkür ederim nefissss

Narince dedi ki...

Kurtarır bu pasta vallahi, şip şak dediğin gibi. Mutlu pazarlar canım.

sevgi dedi ki...

ellerine sağlık çok şık bir görüntü.

Mariana dedi ki...

Felicitarii pentru minunatul tau blog!

Mariana dedi ki...

Un blog minunat!Felicitari!
Week-end placut!

aysemmutfakta dedi ki...

biraz uzak kalsam neler kaçırıyorum anladım.süper tam benlik bir tarif ellerine sağlık.