25 Ekim 2014 Cumartesi

Kanlıca Mantarı Macerası 2

Merhaba..
Mantar maceralarımızın ikinci bölümü ile karşınızdayım bugün..
Eşim ve arkadaşlarımızla birlikte hep beraber kalktık eşimin köyüne mantara gittik :) Bizden tarafta fazla yoktu ama Tosya tarafına doğru heryer mantar doluydu, o gün aşağı yukarı 10 kg. mantar topladık çok şükür..
Çok da güzel bir gün geçirdik..Manzarayı izledik..
Toz toprak köy yollarından geçtik..

Çam oluktan su içtik..

Çiçekleri kokladık..

Çeşit çeşit mantarlar gördük..

Kanlıca mantarları görünce çok sevindik..

Ağaçların arasında gezdik, yıllanmış çamları seyrettik..

Mini minnacık mantarlar gördük..

Doğada koşuşturan Elif Nisa çok çok mutluydu her zamanki gibi..

Faydalımıdır değilmidir bilemiyorum ama bu mantralar doluydu heryerde hemde böyle öbek öbek..

Doğanın içinde olmak, onu dinlemek, izlemek çok güzel..

Mantarları topladıktan sonra dağda olduğumuz yerde hemen köz yaptı eşim tadına doyamadık..

Baksanıza ne kadar güzel..

Eve geldikten sonra mantarları çeşit çeşit değerlendirdim, kaldırdım bunları da paylaşacağım..
Muhabbetle kalın..

4 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

ben yemediğim için hiç almadım ama burada da çok fazla kanlıca mantarı satıyorar canım.sende afiyetle yersin insallah.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Mantarı severim ama yemektende korkarım :) ne güzel fotoğraflar ellerine sağlık. :)

vişnap dedi ki...

Canım ne güzel fotoğraflar çekmişsin içim gönlüm açıldı en çokta çam oluktan su içesim geldi.Değişik mantarlar çok ilginçmiş emeklerine sağlık afiyetle kal canımm.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Mantarlar bir başka güzel ama ben ormanlarda yeşeren o miniş ve rengarenk çiğdem çiçeklerine daha bi bayılıyorum sanki. Rabbimin yarattığı herşey ayrı güzel bir mucize..