27 Eylül 2011 Salı

Damla Çikolatalı Hatta Bol Çikolatalı Muffin :)

Günaydıııııııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)
Saatler öğlene yaklaşsa da ben hala sabah şekeri modundayım günayın deyişime bakılırsa:) Bugünde keyfim yerinde artık bloğumla barıştık bi aksilik olmazsa bırakmam:)))
Demin bloğu açmak için açtığım explorer sayfasında bir de ne göreyim "gogıl emmi" nin doğum günüymüş bugünn:)) Nice mutlu yıllar diyorum kendisine veee bugünkü muffinlerimi O' na ithaf ediyorum :)))
Aslında bu kekleri evvelki haftasonu yarı hasta olarak yapmıştım eşimin köyüne gidiyoruz diye.. Oranın fotoğraflarını ilerleyen günlerde paylaşacağım zaten sizlerle.. "ben burada hayatta kalamam" diye feryad ettiğim o evde nasıl eğlendik anlatamam. Bu başka bir yazının konusu o yüzden ayrıntılarda boğulmayacağım.. Konudan sapmadan keklerimize bakalım.. Ben genelde keklerde süt yerine yoğurt kullansam da bu kez sütü tercih ettim güzel oldu:))

Malzemeler:
12 adet muffin için:
3 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
200 gr. tereyağı
150 gr. bitter çikolata
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilin
2 çorba kaşığı kakao
3 su bardağı un
Üzerine damla çikolata

Yapılışı:
Öncelikle tereyağının yarısı ve çikolatalar küçük bir kaba alınıp benmari usülü eritilir.
Kalan yağ da eritilip soğutulur..
Yumurta ve şekerler pürüzsüz kıvam alana dek çırpılır..Süt ve soğumuş yağ eklenip devam edilir.. Sırası ile, kabartma tozu, vanilin, erimiş çikolata, kakao ve un ekleneek akışkan kek harcı elde edilir..
Harç muffin kalıplarına paylaştırılıp, üzerlerine damla çikolata serpilir ve önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında pişirilir..

Afiyet bal şeker olsun..

41 yorum:

LeylaK dedi ki...

ayyy harika görünüyor...daha dün mis gibi muffın yaptım ama şimdi gözüm bunda kaldı :) ellerine sağlık.
Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Aycan dedi ki...

Nasılda kabarmış canım.Gözüm açıldı valla.Ellerine sağlık.Nefis mi nefis görünüyor.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

günaydın şeker kurabiyem,
hatta kurabiye kavanozum :)
keyfin hep bol olsun.

mis gibi kokusu sanki buralarda ..

Gülcan dedi ki...

CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR.

zeymurancafe dedi ki...

canım benım çok lezzetlı gorunuyor aslında ımambayıldıyı gormeye gelmiştim ama:)bu muffinlerde benı son derece mutlu ettı ellerıne sağlık

Unknown dedi ki...

Bıcırığım nasılda güzel olmuş elle
rine sağlık öpüyorum kocaman...

marifet ellerimizde dedi ki...

DENİZ HANIMM DİKKATTT DİKKATTT BU BİR UYARIDIR!!!!!!!!!!!!!

EVLENİNCE MUTLAKA KİLO ALINIRRRRRR...ÜSTÜNEE BU KADAR LEZİZİ ŞEYLERLE ÇİFT KATI ALINIRRRRR...HABERİNİZ OLAAAA.....

:))))))))

CANIM 60 KILO EVLENDİM...3 AY SONUNDA 70 KILOYDUM....SONRA 4 COCUKLA KILOMU HIC YAZMICAM TABI:((((((((

OPTUM SENI....

bırtutamkekik dedi ki...

mmmmm::))))
ennfesss biir görüntü...
bu nasıl bu kadar çokk kabardı denizcimmm böylee:))
maşallahh benim hünerli kardeşime...
ellerine sağlık...
bakkk buraya bağlantını tıklayıp geldimm:)))
sevgilerimle...

Lezzet sarayı dedi ki...

Denizcim ellerine sağlık gülüm nefis olmuş bu kekler...

mutfagabuyrun dedi ki...

bencede bol çikolatalı ve harika bir kek olmuş canım.yiyenlere afiyet şeker olsun.ellerine sağlık.sevgiler.

Gönülünce dedi ki...

Çikolata enerji ve mutluluk verir...Birde böyle kabarık bir kekciğin içinde olunca hımmm yenmezmi hiç...Bayıldım görüntüye nefisss olmuş ellerine sağlık canımmm...

Sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

nasıl kabarttın bunları bu kadar dev muffin olmuşlar oh çikolatalı mis gibi yemede yanında yat derler ya tamda öyle olmuşlar eline sağlık minik gelinim

Tümay Öztürk dedi ki...

Offf off nefis Denizcim ya. Ellerine sağlık...:)

Nehir Butik Pasta dedi ki...

Denizim nefis olmuş muffinler bana 1 tane hayatta yetmez:))
ellerine sağlık

xcelis dedi ki...

Demek Google amcaya ithaf ettin iii iii peki ozaman :P:P:P mis gibi görnüyor canım ikindi yanına çay ile süper gider canımda bi çikolatalı bişiler istiyoduki sorma neyse ben almıyım Google yesin :):):):)
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım bunlar harika kabarmışlar .
Ellerine sağlık Deniz'im..
Yanında ılık,şekerli sütle yemek vardı bu muffinleri..:))
Çok öpüyorum.

Sevil Şahin (birdemliksohbet) dedi ki...

bal şekerim şeker kardeşim benim bak bak demek eşinin köyüne gittin hadi bakalım heyecanla o yazıyı bekliyorum..
Muffinlerinde enfes olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun.
Sevgiler

eldivenlerim dedi ki...

Mmmmm, misss gibi kabarmış, görüntüsü enfes, ellerine sağlık arkadaşım.....

aleyna dedi ki...

denizcim ellerine sağlık.bizim yavrulara versen anında siler süpürürler.bu arada cahilliğime ver.sen şimdi nerdesin.yani kastamonudamı yoksa eşinin memleketindemi.izmirdi galiba.yanlışsam düzelt.sevgiler

Elif'in defterinden dedi ki...

Valla çok güzel görünüyor, kabarık kabarık.Ellerine sağlık :)

Hayatın Tatları dedi ki...

walla çok canım çekti. İşyerindeki çay ocağından top kek ve çay istedim artık ne yapalım. :)

aleyna dedi ki...

denizcim cevabın için teşekkür.ben o arayı kaçırdım. çok özür dilerim.sana hayatın boyunca sonsuz mutluluklar dilerim tüm kalbimle kardeşim.çok çok öperim

muhabbetsofrasi dedi ki...

uuuu

ne güzel kabartmışsın bunları yeni gelin :)

eline sağlık olsun

evcilik dedi ki...

çok güzel görünüyor,ellerine sağlık...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

yorumlarda kilo almak vs yazılmış. valla geceleri kabusun olurum ona göre ha! tut o gırtlağını..

sen bi dahaki sefere kakaolu keke kefir kat sonra yeme de yanında yat:)

vay vay vay demek o köyde eğlendin sen, çok utanmazsın biliyor musun, öyle bi anlatıyosun ki seni kınıyorum nihahahah :D

e bide ellerine sağlık:P

KİZHATCE dedi ki...

Mmmm gözüm keklere takıldı kaldı tatlı kız :)neler yapıyormuş ablasının tatlı kızı :)tekrar uzun ve mutlu bir hayat diliyorum eşinle birlikte...gülen yüzün hiç solmasın,çok öpüyorum ,seni seviyorum tatlı kız....

saniyesultan dedi ki...

çayın yanına süper...

Adsız dedi ki...

Bol çikolatalı böyle bir keke kim hayır diyebilir ki? Ellerine sağlık canım.

Disalce dedi ki...

ben keklerimde hep süt kullanırım....yoğurt kullanınca sanki ekşi olacakmış gibi zannederim...aslında olmaz ama elim süte alışmış...harika görünüyor..ellerine sağlık.

LEZZETİKRAM dedi ki...

hüüüüp diye yutmalık canım ellerine sağlık :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım, çok hoş olmuş ellerin dert görmesin, ne zamandır gelemedim,kusuruma bakma, kalplerimiz bir olduğunu unutma, sevgimle öptüm....

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Denizcim keklerin enfes görünüyor, onları tadanlar çok şanslı bence:)..Ellerine sağlık canım..
Keyfin hep daim olsun;).
Sevgilerimle...
aslı

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık canım kızıma olul için muffin yapmayı istiyordum tam yapacağım bir lezzet sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar canım benim,sağlıcakla,sevdiklerinle geçireceğin daha güzel seneler seninle olsun.

muffinler süperrr görünüyor,ellerine sağlık.

sevgilerimle...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerine sağlık canım pofur pofur kabarmış
afiyet olsun
sevgiler:)

fatosun mutfagından... dedi ki...

önceliklee çook geçmiş olsun ve geçmiş doğum günün kutlu olsun canım..sana sağlıklı uzun bir ömr dilerim sevdiklerinle...muffin çok lezzetli görünüyor tam kızlarıma göre..bu küçük keklere bayılıyorlar..ellerine sağlık sevgiler..

memolininannesi dedi ki...

ilahi....
google ın dogumgunu lafını hıc unutmıycam..guldrudun benı

harıka keklerden benım dogumgunum de de ısterım
ıyı geceler

lezzet sefasi dedi ki...

bol cikolatali muffin lerin harika gorunuyor deniz cim ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

işte tam benlik.bol çikolata.aslında çikolatayı çok sevmem ama böyle kek ve muffinlerde bayılıyorum.ellerine saglık.

sibelyalcincom dedi ki...

Ne güzel kabarmış bu kek böyle kahvemin yanına bundanda isterim:))))
Sevgiler

lolipu dedi ki...

dün yaptım, çok güzel oldu. tarif için teşekkürlerr:))