21 Ekim 2014 Salı

Nilay' ın Ev Mevlidi


Merhaba..
Geçenlerde demiştim ya bekleyen bir yazım var aman öncelik kahvaltının diye işte o yazı, sevgili arkadaşım Nilay' ın yeni aldığı evi için yaptığı mevliddi.
Şimdiye kadar ötelememem gerekiyordu ama geç olsun güç olmasın napalım..
Nilay ev için mevlid yapacağım ama ne yapacağıma karar veremiyorum deyince, yardımcı olmak teklifini sundum ve bir gün evvelinde yanına gittim..
Ben, Nilay ve annesi Cevriye abla hep beraber hazırladık herşeyi..
Akşam olduğunda yarına hazırdık..
Neler yaptık;
Vazgeçilmez tavuklu pilav ve ucu görünen sarmalar

Allah Kabul Etsin Kurabiyeleri
Peynirli Börek

Şekerpare

Bunlarda bizim kankagiller :)  Kızım Elif Nisa ve Nilay' ın oğlu Yusuf..

Rabbim kabul etsin inşallah..

3 yorum:

meri dedi ki...

Allah kabul etsin. Mamalarda pek leziz görünüyor :)

birincisin dedi ki...

Allah kabul etsin,ellerinize sağlık.Miniklere maşallah,selam ve sevgiler:)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

maşallah sana şeker kızım eline emeğine sağlık yardımlaşmak çok önemli :)))