20 Ekim 2014 Pazartesi

Uğur Böceği Temalı Doğum Günü ve Elif Nisa 2 Yaşında!


Merhaba yepyeni bir haftanın ilk gününde sizlerle buluştuk çok şükür..
Geçen hafta kızımın 2. yaş gününü kutladık.. 1. yaş günü bayrama denk geldiği için biraz sönük kalmıştı yanımızda sevdiklerimiz yoktu vesaire, ama bu yıl çok şükür içime sinen güzel bir kutlama yaptık.. Sadece annem de olsaydı keşke dedim :(
Canım kardeşim Papatya Prenses' im bizim için Eminönü' ne gitti ve aylar önce belirlediğimiz uğur böceği temalı partimizin malzemelerini aldı, yolladı sağolsun.. Misafirlerimiz burada bulunmadığını bildikleri şeyleri nerden aldığımı sordular, ben cevap vermeden Papatya yollamıştır kesin dediler :)
Bir kez daha teşekkür ederim ablama :*, Uğur Böceği teması ilk aklıma geldiğince Papatya' mın ablasının daha evvel sevgili Ayşecik için hazırladığı sofraya da bir göz attım, isterseniz siz de bakabilirsiniz..
Ayrıca bu güzel günümüzü şenlendiren sevgili ablalarım ve Nilay' cığıma da teşekkür ederim..

Neler hazırladığıma gelince..
Uğur Böcek Pasta

Uğur Böcek Kurabiyeler

2 Kurabiyeler

Red Velvet Muffinler
Baklava

Ekler

Kare Şehriyeli Salata

Mercimek Köftesi

Kanlıca Mantarlı Börek

Soframıza Bir bakış..

Çok cici Uğur Böcek Çikolatalar..

Tabaklarımız, peçetelerimiz, çay tabaklarımızın ahengi :)

Kek standımız da çok cici :)

Teyzesi elleriyle hazırlamış ama küçük cadıya takamadım bandanasını :(

Çayımız demleniyor, gelecek :)

Şekerliğe böcük konmuş :)

Rabbim cümlemizin evlatlarına sağlıklı, huzurlu, mutlu ömürler nasib etsin, güzel günler göstersin inşallah..
Âmin..




10 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım Denizcim,
Elif Nisa'nın doğum günü kutlu olsun, Rabbim sağlıklı huzurlu ve mutlu daha nice uzun yıllar nasip etsin.
Maşaallah müthiş bir masa ve mönü hazırlamışsın, ellerine sağlık.
Kanlıca mantarlı, el açması börek ayrıca çoook güzel görünüyor :)
Papatyama da ayrıca teşekkür etmek lazım, teşekkürler papatya :)

tatlı sefam dedi ki...

nıce sağlıklı uzun senelere masada gercekten cok ozenlı olmus ellerınıze sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

çok beğendim canım.zevkle baktım resimlere.ellerine sağlık.tekrar nice senelere elife.

reyhane dedi ki...

Mutlu yaşlar dilerim

meri dedi ki...

Nice mutlu yılları olsun Allah sevdiklerine doyursun

Unknown dedi ki...

Sağlıklı, mutlu ve uzuuuun bir ömür dilerim.Sevgiler

Asyadan Esintiler dedi ki...

Canım, nice yıllara inşallah.Rabbim sizinle beraber sağlıklı,mutlu ve hayırlı bir ömür versin minik kızına.
Hazırlıkların ve masan muhteşem görünüyor.Ellerine emeklerine sağlık.Pastana bayıldım.
sevgiler...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ilk gördüğümde ben de anladım nerden geldiğini :))))
canım benim harika bir masa hazırlamışsın bal böcüğü zaten sizin uğurböceğiniz ikinizi de çok öpüyorum

ihlamurcum dedi ki...

Bu güzel sofrayı görünce çocuk olasım geldi,Elif Nisa'cım ne kadar da şanslı,Allah sonuna kadar bahtını açık etsin.Mutlu yaşlar olsun. Yapılan tüm hazırlıklar mükemmel, konsept şahane, eli değenlerin emeğine sağlık. Bakmaya doyamadım.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok merak ediyorum kurabiye neden damla çikolatadan puan yapmadığını,özellikle belirtmiş olmama rağmen. ve yine merak ediyorum o muffinler renksiz olunca çirkin mi olacaktı . pöf. :D

ellerine emeklerine sağlık. Rabbim sağlıkla güzellikle daha nice günlerini kutlamanızı nasip etsin Elif'in.