19 Aralık 2012 Çarşamba

Erken Doğum Günü Kutlaması


SAM_4715 Merhabalar..
Herkese mutlu günler diliyorumm..
Geçen hafta benim için oldukça yoğun geçti, önce kardeşim için erken bir doğum günü kutlaması yaptık, neden erken çünkü arkadaşları asıl doğum günü olan 7 ocakta burada olmayacaktı, kutlamak istediler bana da hazırlık yapmak düştü... Tabii sağolsun Papatya'ma da:) Her zaman olduğu gibi yanımda oldu ve yardımlarıyla kusursuz bir kutlama yapmamı sağladı:) Konsept olarak "arabaları" seçtik kardeşimin tutkusu malum çükü:) ve Papatya'm da bizim için arabalı runner, arabalı peçetelik, kurabiye kalıpları ve pasta süsleri temini yaptı :)
Birde cici kızımın mevlütünü yaptık Allah kabul etsin inşallahh.. O'nu da başka bir gün paylaşacağım :)
Kardeşim için;

Fıstıklı Çikolatalı Pasta
SAM_4696
Şeker Hamurlu Arabalı Kurabiyeler
SAM_4704
Makarna Salatası
SAM_4718
Limonlu-Sakız Macunlu Muffinler
SAM_4714
Profiterol
SAM_4719
Soframızın detayları harka peçeteliklerimiz;
SAM_4717

Verdiği emekler için canım Papatyama bir kez daha teşekkür ediyorumm :))

22 yorum:

TATESAL dedi ki...

Sağlık ve huzurla dolu nice yılları olsun kardeşinin,hep birlikte hep mutlu yaşayın,ellerine sağlık Denizim...papatyanın da ellerine sağlık....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Papatyan yesin seni derdim ama kusura bakma artık kızını yicem :)))

Bir de orda olabilseydim :(

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık sofra çok güzel kardeşine nice mutlu seneler dilerim

Pelin dedi ki...

Kardeşinize mutlu yıllar dilerim. Benim kardeşimin de doğum günü yakın. Ben de bir kutlama hazırlayabilmek isterim. Bakalım hayırlısı.
Elinize sağlık
Sevgiler

NzlGl dedi ki...

Kardeşine nice güzel yıllar dilerim. Senin ve sevgili papatyanın ellerine sağlık,sevgiler

Unknown dedi ki...

Bıcırığım harika bir masa ve menü
ellerine emeğine sağlık.Papatyamda
sağolsun öpüyorum.

*mehtap dedi ki...

denizcim kardeşine nice mutlu doğum günleri dilerim bende.

SELİN ♥ Lezzet Günlüğüm dedi ki...

Kardeşine nice güzel yaşlar, çok şanslı böyle bir ablası olduğu için :)

SeneminYemekleri dedi ki...

yeni yaşını kutlarım canım kardeşinin herşey çok güzel olmuş. Sevgiler,

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Ne şirin bir masa olmuş,peçeteliklere bayıldım.Mutlu nice yıllara sevdiklerinizle

Gurme Şirine dedi ki...

kardeşinizin doğum günüsü kutlu olsun...
nice mutlu senelere inşallah...
masa süper...
ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

nice uzun mutlu yıllar dilerim kardeşine
ve tabi sizlere de denizciğim

Gisi Tasarım dedi ki...

Kardeşim için hayırlı yaşlar olsun Denizciğim, melek kızını da koklayarak öpüyorum. Şu hayatta en güzel koku, onların mübarek kokusudur çünkü.
Ellerine emeğine sağlık canım.
Sevgilerimle

Lezzet sarayı dedi ki...

Keşke benim de senin gibi bir ablam olsaydı gerçi iki tane var ama onlar bana hiç barbili doğum günü yapmadılar :(((. ellerine sağlık herşey nefis olmuş...:-)

Unknown dedi ki...

canım benim,
öncelikle Allah kabul etsin,rabbim prensesi korusun,

kardeşinin doğum gününü kutluyorum ayrıca,
nice güzel yaşlara inş.

lezzetler nefis görünüyor,ellerinize sağlık,

öpüyorum,

şeri...

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Canım, ikinizin de ellerine sağlık. Çok şirin olmuş masanız. Mevlüt için de Allah kabul etsin gülüm. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Yeni yaşı hayırlı olsun inşAllah. Senin de ellerine sağlık caım. Minik meleğinin mevlüdü de oldu demek. Onu paylaşmanı da bekliyorum:)

Unknown dedi ki...

Hamarat kuzum, minicik bebekle nasıl hazırladın hepsini? Maşallah sana, kardeşine de hayırlı, huzurlu, mutlu bir ömür, yıllar dilerim..

Ferkay dedi ki...

Herşey harika görünüyor. Ellerine sağlık canım..

ihlamurcum dedi ki...

Sağlıklı yıllar olsun,ne şanslı kardeş. Yalnız inanamadım,softa süper ama masa örtüsü bile bir detay.Ellerinize sağlık.Hep güzel kutlamalarda buluşun,Denizcim.

Rümeysanın Elleri dedi ki...

Süper ya çok güzel .15 yaşındaki oğlum bana da yap diye tutdurdu.Ellerinize sağlık.

doğum günü şirketi dedi ki...

güzel bir organizasyon olmuş, tebrikler. nice güzel yaşlara