15 Kasım 2011 Salı

Doyuran Pasta

Buz gibi soğuk bir kastamonu sabahından merhabalar:)
Bu soğuk sabahı nasıl tatlandırmalı? Tabiiki deee doyuran pastalar ile:) Sevgili Tijen Hanım'ın bloğunda görüp beğendiğim ve de denediğim bu nefis pastacıkları siz de deneyin içiniz ısınsın:)
Ben bu pastacıkları buzluğa istiflediğim kekler ile yaptım ama siz kek pişirerek de yapabilirsiniz:) Zaten orjinal tarifte kek tarifi de var ama ben kendi yaptığım şekli ile anlatacağım:))
Tijen Hanımın nasıl yaptığına bakmak isterseniz, tarif burada :)

Malzemeler:
4 su bardağı dolusu kek parçacıkları
İç malzeme için:
3 su bardağı süt
1 paket çikolatalı puding
1 çay bardağı fındık kırığı
Yarım çay bardağı antep fıstığı parçacıkları
Yarım çay bardağı badem içi
1 çay bardağı damla çikolata
2 çorba kaşığı hindistan cevizi
Üzeri için:
1 paket tek kullanımlık çikolata sos
Süsleme şekerleri

Yapılışı:
Öncelikle süt ile puding pişirilip soğutulur, içerisine kuruyemişler, damla çikolata ve hindistan cevizi eklenip karıştırılır en son kek parçacıkları da ilave edilerek yoğrulur ve üzeri folyo ile örtülerek buzdolabında 40 dk. dinlendirilir..
(Elde dilen hamur ellerinize yapışsa da tereddüt etmeyin,buzdolabında dinlendirme esnasında karışım kendine gelecektir)
Elde edilen harç muffin kalıpları yardımı ile şekillendirilip servis tabağına sıralanır ve buzdolabında 2 ila 3 saat dinlendirilir.. Servşsten hemen önce çikolata sosu ve şekerlemeler ile süslenip servis edilir..
Dinlendikçe daha da lezzeti artan bir pasta:) Deneyin derim:)

Afiyet bal şeker olsun :)

30 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper bir tarif :)
Hep pratik hem genelde bir parçası kalan kekleri değerlendirmek için en ideal seçenek:)
Ellerine sağlık Denizim,Antalya'dan sıcacık sevgiler:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

benim tatlı kurabiyem,
üşümüşde ağzını mı tatlandırmış :)
çokda afiyet olmuş...

pasta köşesi dedi ki...

Ellerine sağlık canım en sık yaptığım tariflerden biri artan keklerden :)
Çok leziz oluyor gerçekten...
Çok şık olmuş birde unutmadan söylim:)

Unknown dedi ki...

Günaydinlar Denizcigim,,, Ellerine saglik,,,, Pastan hakikaten de bir bomba.... Ben de bayilirim bu tür lezzete.... Afiyetler olsun canim benim..

Unknown dedi ki...

Günaydınnn...

Deniz'cim burası bile o kadar soğukki,sizi düşünemiyorum.

ellerine sağlık,nefiss görünüyor,
güzel bir gün diliyorum.

sevgilerimle...

neslice tarifler dedi ki...

Ay bunlar süper görünüyor Denizcan. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Offf offf canım Bıcırığım ben hepsi
ni yesemde doymam:)))Ellerine sağlık kocaman öpüyorum.

SeneminYemekleri dedi ki...

Ya doyurmasın bu pasta . bitmesin lezzeti :))

mutfagabuyrun dedi ki...

uzanıp alasım geldi canım.nasılda güzel olmuşlar.ellerine sağlık.sevgiler.

~Hülya~ dedi ki...

Ben doymam bunu yemeye canım :) Çok güzeller, ellerine sağlık.

Gönülünce dedi ki...

Elde ve evde olanları değerlendirmek adına harika bir tarif:))...Güzel olmuş kahve yanına güzel gider:))...Ellerin emeklerin dert görmesin canım kardeşim...

Sıcacıkkk sevgilerrr...

Tümay Öztürk dedi ki...

Bu pastayı biliyorum! NEfis oluyor gerçekten Denizim. Sen de harika yapmışsın görüntülerinden belli. Ellerine sağlık canım:)

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Şimdi olsa da yesek bu güzel şeyden. Ellerine sağlık tatlım. Afiyet bal olsun. Çok öptüm.

Tarif diyarı dedi ki...

Ellerine sağlık denizciğim benimde dondurucuda keklerim var çıkartıp deniyeceğim:) harika görünüyor.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Yerim senin doyuran pastanı ben :))

xcelis dedi ki...

süperrrr bişi bunlar ya yumulmak istiyorumm =)) ellerine sağlık denizcim nefis görünüyor afiyetler olsun.Sıcacık güneşli günler =)

Şirince Tatlar dedi ki...

dün bir havuçlu kek yapayım dedim, inat etti kabarmadı..:((bu tarifi görünce nasıl değerlendireceğimi anladım teşk ederim canıımm:))

KİZHATCE dedi ki...

ablası tatlı kızı çok seviyor,yaptığı her yemeğe bayılıyor ve tatlı kızı çok öpüyor....

Erguvan Vakti dedi ki...

Soğuklarda insanın canı sürekli tatlı istiyor değil mi?Bu tatlı da bomba olmuş,kalan keklere de iyi bir çözüm,sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Hımmm çok albenili ellerine sağlık

LaMa dedi ki...

sabah kahaltida tost yemistim, ayiptir soylemesi, oyle tok tuttu ki beni, degil canimin cekmesi, fotolara bakmak bile gemiyor icimden.
ac oldugum zaman mutlaka canim cekerdi ama inanabilirsin bana. yaninda sut isterim aklinda olsun:)

Unknown dedi ki...

Ayyy ben bu pastaya doymam ama..:))
Nasılda güzel görünüyor.
Ellerine sağlık cnaım benim..
Uzanıpta almak vardı şimdi..:))
Öpüyorum.

Özgen dedi ki...

Canım ellerine sağlık bayılllldım resmen ağzımın suyu aktı öpüyorum.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

yiyen kolay kolay acıkmaz herhalde:))) eline sağlık denizcim en kısa zamanda tariflerinden yapacağım inşallah ama kolaylarından:))) ben de diyordum ki deniz niye benim tariflerimi denemiyor beğenmiyor mu acaba:))) sevgiyle kal canım

Duygu dedi ki...

Harika olmus Denizcim, ellerine saglik...

Narince dedi ki...

Dolu dolu, zaten açım, zaten acıkınca tatlı ararım, üff üff!

uğurböceği dedi ki...

ay nefis ötesiiiiiiiiiiiiii

Unknown dedi ki...

Canim cok güzel görünüyor ellerine saglik sevgiler öptüm.

LeylaK dedi ki...

ama bunlar çok güzelllll :) çok iştah açıcı. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Kahve Çekirdeğim dedi ki...

kilo kilo kilo :(