21 Kasım 2011 Pazartesi

Yabanmersinli,Çikolatalı Vanilyalı Muffin

Merhabalar sevgili dostlar..
Evi en çok kek kokusu sarınca seviyorum ben:)
Kapalı da olsa kapılar heryer doluyor mis gibi... Vanilya kokusu, çikolata aroması.. Nefis..
Yanına çay olmasın ama meyve suyu olsun.. Kek tatlı ya yanında vişne suyu olsun..Güzel bir hayal..
Niye gerçek olmasın.. Olsun mu? Olsun tabii haydi mutfağa o zaman :)

Malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
1 paket toz vanilyalı puding
1 çay bardağı yaban mersini
1 çay bardağı damla çikolata
Aldığınca un

Yapılışı:
yumurta ve şeker mikser ile iyice çırpılıp, süt ve sıvıyağı eklenerek çırpma işlemi sürdürülür..
Sırası ile, kabartma tozu, vanilin, toz puding eklenip en son azar azar un ilavesi ile akışkan kek kıvamı elde edilir ve yaban mersinleri ile çikolatalarbilave edilip harmanlanır...
Oluşan kek karışımı muffin kalıplarına paylaştırılıp önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında pişirilir..

Afiyet bal şeker olsun..

36 yorum:

Şehnaz dedi ki...

harika,ellerine sağlık denizcim..

Şirince Tatlar dedi ki...

bu aralar muffin çekiyor canım tarif arıyordum değişik ve güzel..seninkini gördüğüm iyi oldu denemek istiyorum ilk fırsatta ellerine sağlık:)

olsada yesek suzan dedi ki...

aynen bayılırım bende kek kokusuna , ne de güzel kabarmış kekin ellerine sağlık canım...

Birsel ve İrem dedi ki...

Süper görünüyor, ellerine sağlık. Puding karışımları keklere çok yakışıyor. Ben çayın yanında bir dilim rica ediyorum:))
Sevgiler....

anneanneninemekleri dedi ki...

Kek de nefis görünüyor ne güzel kabarmış ellerine sağlık,sevgiler

Unknown dedi ki...

Canımcım yemek sonrası keyif kahvemi içiyorum..
Bu şekline bayıldığım muffinlerinden kapta gel..
Çok güzel görünüyorlar.
Ellerine sağlık bebeğim..
ÖPÜYORUM.

marifet ellerimizde dedi ki...

denızımmm guzellııımmmm..kızdınmı bana face de esprı yaptım canım benım:))))))))))))

bu arada harıkasın yıne..hele o revanı benı mahvettııııı

Henna Zehra dedi ki...

çoook güzel görünüyor.Muffin kalıbın da hoşmuş...Ellerine sağlık...:)

yeşim dedi ki...

ne güzel görünüyor ya..maşallah ...yiyen herkese şifalar olsun canısı...hayırlı akşamlar diliyorum.bende sağ yanaktan öpüyorum...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık Denizim,
Kekin harika kabarmış,yakın olsak da çayımın yanına 1 dilim istesem.
Sevgilerimle...

sevimin sayfasi dedi ki...

nefis olmus...ellerine saglik canim

mutfagabuyrun dedi ki...

yine döktürmüşsün canım.harika bir görüntü ama ben yanında çay alıyım.ellerine sağlık.kocaman öpüyorum seni.

kimsiniz dedi ki...

puddingli kek hiç denemedim, denemem lazim.. ellerinize saglik :)

Mutfak Havlusu dedi ki...

Çok güzel kabarmış kek!Amma velakin insan yiyince zvekten renk değiştirir ya neler var öyle içinde:-)
ellerinize sağlık.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Canım, ne kadar lezzetli olduğunu tahmin edebiliyorum. Enfes görünüyor. Ellerine sağlık canım. Öptüm.

Duygu dedi ki...

Cok pratik ve nefis, ellerine saglik Denizcim...

Unknown dedi ki...

Canım Bıcırığım bizim oğlanlarda çok
seviyor evi saran kek kokusunu ve ke
ki:)))Ama kişoşar ne olcek bilmem ellerine sağlık kocaman öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

offf okurken misss gibi kek kokusu geldi burnuma:))
ellerine sağlık canım benim ne güzel kabarmış kalıptanda sorunsuz çıkmış
keşke dilimlide çekseydin)
sevgiler canım öpüyorum:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hadi yine iyisin bişi demicem pudingine çünkü az önce pudingli bi tarif yayınladım:D

sana meyve suyu olmasın süt olsun.napcan zaten kekde şeker var otur aşağı sıfır :P

yorumlarda bazen öyle şeyler olabilir hem hemen farket jetonun köşeli olmasın lütfen,seni ben bugünler için yetiştirdim:D lakin yorum olmasa da mail geldi tabi hiçbirşeyden haberin yok artık.bööö:P

Unknown dedi ki...

SAhen gorunuyor canim çok lezzetli olmustur kim bilsin, yaban mevsili hmmm :)))

Erguvan Vakti dedi ki...

Ne kadar güzel pişmiş,belli nefiss,sevgiler:)

evcilik dedi ki...

gerçekten de çok güzel görünüyor,güzel kabarmış,yanlız bu küçük bir klıp mı?bana mı öyle geldi....
ellerine sağlık canım,
bende severim evde vanilyalı kek kokusunu....

Disalce dedi ki...

çayda olsuun denizcim....ne iyi olur..sen meyve suyunu iç bizde çay yudumlayalım ama beraber olsun ..ellerine sağlık nefis nefis...

~Hülya~ dedi ki...

Harika görünüyor ellerine sağlık

Aycan dedi ki...

Ne kadar güzel görüntü bu kuzum.Ellerine sağlık.Canım istedi yahu :)

öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Kek kokusu gibisi var mı ya? Ne güzel bir kokudur o.. Çok şirin olmuş muffinlerin, Denizim ellerine sağlık..

Sevil Şahin (birdemliksohbet) dedi ki...

Güzel kardeşim muffinlerin puf puf olmuş. Ellerine sağlık afiyet bal olsun. ben yanında cay istesem olmaz mı :)

Tümay Öztürk dedi ki...

Bende az önce yabanmersinli salata yedim. tabii içinde başka şeylerde vardı. Eee bende böyle güzel kek yapabiliyor olsam ben de sürekli yapar evi kokuturdum! :) Ellerine sağlık canım. Ya birgün sana gelebilirim inşallah. Hem yer hem de muffin yaparız. :)

pembe kekik dedi ki...

Yaban mersinini çok severim.Kek de çok güzel kabarmış.Ellerine sağlık:)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Tatlı Denizim,
Ellerine sağlık, muffin nefis görünüyor.
Küçük kek kalıplarında yaptığın ilk başta anlaşılmıyor, büyük bir kekmiş gibi duruyor, resim çok güzel çıkmış.
Bende evde kek kokusunu çok severim, hele portakal ve tarçında varsa mmmmmmm nefis kokar, birde ben kekimi çay ile severim.

aslı dedi ki...

Nefis görünüyor, nefis. Sevdiğim bütün tatlar aynı kekte. Harikasın Deniz'ciğim, ellerine sağlık olsun.

LeylaK dedi ki...

şu yaban mersinini hiç denemedim ve çok istiyorum bişey denemeyi.. bu da çok hoş olmuş. ellerine sağlık Deniz.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Denizcim kek muhteşem görünüyor,gerçekten evi saran kokusu herkesi mesdeder...ellerine sağlık canım benim...
su böreği yufkasını üzerindeki tarife göre yapınca güzel olmuyor,denedim ben 2 kere...ama annene söyle mutlaka benim bu seferki tarifimle yapsın,sende dene denizim,öptüm....

Baharcicegi dedi ki...

KIS GELINCE MUTFAKTA MIS GIBI KEKIN KOKUSUDA BASKA GÜZEL NLI KEKIN OLUYOR;YABAN MERSINLI KEKIN IYI KABARMIS YUMUSACIK OLMUS ELLERINE SAGLIK CANIM
ÖPTÜM

susamcorekotuFeriha dedi ki...

çok güzel kabarmış,kalıbın şekli de hoş:)puding kekin kıvamını daha da güzelliştiriyor dewğil mi? ellerin dert görmesin sevgiler

Adsız dedi ki...

Kekin görüntüsü çok hoş Denizcim. Ellerine sağlık. Uzun zamandır kek yapmaya elim varmıyor nedense. Sendeki tarifleri görünce özeniyorum doğrusu:)Selametle canım.