18 Kasım 2011 Cuma

Pudingli Revani (Muzlu)

Merhabalar:))
Hayırlı ve bereketli cumalar sevgili dostlar..
Bu güzel kutlu ve mübarek günümüzün bereketi gönüllerimize, sofralarımıza,evlerimize dolsun dilerim ki..
Haftaya tatlı bir kapanış yakışsın dedim kendi kendime bir nevii de arşiv temizliği olsun:) Gerçi benim arşivim temizle temizle bitmeyecek:)" Taaaaaaaaaa" başlıklı tarifler pek çok:) ve bugün yine taaaaaaaaaaa Ramazan ayından kalma bir tarifim var sizlere..
Necla Ablamdan öğrendiğim klasik revani tarifimin içine biraz renk kattım bilakis evvelden deneyenler olmuştur ama benim ilk denemem oldu:) Çok da beğendim hatta bugün aklıma çileklisini de yapayım diye geldi ama bugün başka birşeye odaklandım:) Mutfak arzularımın tavan yaptığı günlerdeyim aslında denemek, pişirmek, meydana getirmek istiyorum tarifleri:) Özenle biriktiriyorum..
Neyse bugün revanimizden bahsedelim, diğerlerine elbet bir gün sıra gelecektir:) İçine renk katılmış süslemesine genç bir kızın yani görümcem İpeğin eli değmiş revanimizi dilerim sizler de beğenirsiniz..

Malzemeler:
4 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1,5 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvıyağ
1,5 su bardağı irmik
1,5 su bardağı Sinangil Un
1 paket kabartma tozu
1 paket gourmet vanilin
1 paket muzlu puding
Şerbeti İçin:
5,5 su bardağı su
4 su bardağı şeker
1 dilim limon

Yapılışı:
Şerbet için şeker ve su bir tencerede kaynatılır, kaynadıktan sonra limonu eklenip kısık ateşte 15 dakika daha pişirilir.
Revani için; öncelikle yumurtalar ve şeker çırpılır, sonra yoğurt ve sıvıyağ eklenip çırpmaya devam edilir, en son irmik, kabartma tozu, vanilin,toz puding ve un eklenip tahta kaşıkla bir güzel harmanlanır, elde edilen karışım yağlanmış unlanmış orta boy bir tepsiye dökülüp önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında pişirilir. Fırından çıkar çıkmaz ılık şerbet ile buluşturulup üzerine bir tepsi örtülerek şerbetini çekene kadar bekletilir. Dilimlenerek servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun :)

40 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım Bıcırığım hayırlı ve bereket
li cumalar dilerim.Tatlın enfes el
lerine sağlık öpüyorum kocaman.

özlem dedi ki...

ellerine sağlık benim renkli mucit arkadaşım. yine bir harikalık yapmışsın. afiyet olsun.
hayırlı cumalar.

xcelis dedi ki...

canım elllerine sağlık afiyetler olsun hayırlı cumalar.

Aycan dedi ki...

canım benim, şuan da ondan yemek istiyorum, nefis görünüyor nefis.
Ellerine sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Yakında pudingli et sote yaparsan hiç ama hiç şaşırmıycammm:)
Benim fırındada pudingli booooool çikolatalı vişneli kek pişiyor. üzerine de glazür dökeceğim ki yeme de yanında yat:P

Ne diyoduk efenim, ellerine sağlık:)

Erguvan Vakti dedi ki...

Canım muz aroması revaniye farklı bir lezzet katmıştır,güzel fikir,ellerine sağlık,iyi haftasonları:)

Adsız dedi ki...

Canım çok severım bayılırım hatta ellerıne sağlık opuyrum,

mutfagabuyrun dedi ki...

pudingli denemek güzel fikir olmuş canım.nasılda güzel kabarmış.ellerine sağlık canım benim.öpüyorum çok.

Lezzet Karnavalı dedi ki...

eline sağlık tatlım,eminim çok güzel olmuştur:)

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Canımmm muz kokusu buralara kadar geldi sanki:). Ellerine sağlık.
Sevgiler, öpücükler:)).
aslı

Adsız dedi ki...

Denizcim senin şu tatlı tariflerinin hepsi birbirinden güzel görünüyor. Bu revani de öyle. Muz aroması çok yakışmış olmalı. Ellerin dert görmesin canım. Hayırlı cumalar sana da.

Funda Ceyhan dedi ki...

Çok güzel kabarmış, çok da güzel görünüyor, ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

çok degişik olmuş.muz aroması.denemek lazım.ellerine saglık.

olsada yesek suzan dedi ki...

en sevdiğim tatlılardan biri çok güzel görünüyor olsa da yesem şimdi ellerine sağlık canım...

Nehir Butik Pasta dedi ki...

Deniz ya bu yapılır mı bana nasıl güzel görünüyor tatlı
ellerine sağlık

Lezzet sarayı dedi ki...

muz içinde mis gibi kokuyordur eminim.ellerine sağlık.denizcim...

Tümay Öztürk dedi ki...

Burnuma muz koktu sanki:) ellerine sağlık canım Denizim. Kocaman ve lezzetli bir dilim yenmek için bekliyor ama sanırım sen bu yayını yaptığında bu dilim zaten çoook uzaklarda olacak:)

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Harika görünüyor tatlım. Elceğizlerine sağlık. Şifa olsun. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ne güzel kabarmış tatlım bu revani.. Pudingli revani iyi fikirmiş denemeli.. Sevgiler, öpücükler kurabiyem..

~Hülya~ dedi ki...

Çok şık olmuş, eminim tadı da öyledir. Muzlu nasıl oluyor merak ettim doğrusu :) Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Denizim ellerine sağlık,harika görünüyor,maşallah nasıl da kabarmış,

güzel bir hafta sonu diliyorum.

sevgilerimle...

bırtutamkekik dedi ki...

canımm bu nasıl bir güzelliktir bööylee:)
ellerine sağlık gülüm...
bu tatlı tadında güzel bir hafta sonu dilerim canım...
sevgilerimle...:))
öpüyorum...

LEZZETİKRAM dedi ki...

canım ellerine sağlık enfes görünüyor :)

LaMa dedi ki...

tebrik ettim cekirge, guzel fikri olmus. ellerine saglik taze gelin.

Unknown dedi ki...

Bloglarda sürekli revani görür oldum..
Nasıl canım çekiyor,en iyi yarın akşama yapmak..
Ellerine sağlık bebeğimmmm..
Öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim.. Sen yaparsında güzel olmaz mı hiç.. Öpüyorum kocaman..

yemekbiraşk dedi ki...

hımm muz aromalı acep nasıl bir lezzet olmuştur bu revani:) damakta patlamıştır artık:) eline sağlık canım sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Ye beni diyor ellerine sağlık,sunumda çok şık olmuş,sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ne güzel kabarmış maşallah, denizcim ümit kilo aldı mı merak ediyorum:))şifa olsun inşallah

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

YENİ BULUŞLAR YAPMAYA BAYILIRIM :)EMİNİM ÇOK GÜZEL OLMUŞTUR..ELLERİNE SAĞLIK CANIM RESİMDE SÜPER
SEVGİLER:))

Unknown dedi ki...

Ellerine emeklerine saglik canim afiyetler olsun.

Narince dedi ki...

Mmmm muz kokulu revani, dokusu da pek güzel, ellerine sağlık canımcıımm.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

mis gibi olmuş
afiyetlerde olmuştur şimdi ballı ballı :))
çok sevgiler kurabiyem..

lezzetli tatlar dedi ki...

deniz hanımcıgım ellerinize sağlık serbetli tatlılar arasında severek yaptığım bi tarif bende pudingli denememiştim sevgiler

mandalincikmazi dedi ki...

Bir Deniz klasiği :)) muhteşem bir görüntü ellerine sağlık güzelcim nefisssss görünüyor sanki elimi uzatsam alacakmışım gibi..
İyi tatiller dilerim.........

çeşnici Handan dedi ki...

Denizcim hem değişik hem de nefis olmuş üzerinin süslemesine de bayıldım ellerine fikrine sağlık canım. Sevgilerimle.

zeymurancafe dedi ki...

canım çok guzel gorunuyor kızımlabırlııkte yorum bırakmaya çalışıyprum gorsen halımızı:)

vintageduygular dedi ki...

Ellerine saglik canim ;)

zeynep dedi ki...

kaç cm kalıpta pişmeli?

kalpkurabiye dedi ki...

ben 26 cm. lık kalıpta pişirmiştim.