20 Mart 2013 Çarşamba

Sevgililer Kahvaltısı :)


 Evlat aşkı, sevgili aşkı, anne baba aşkı veee mutfak aşkı :)
Bebekle nasıl vakit buluyorsun diyenler çok oluyor :) Nasıl mı vakit buluyorum şöyle, bebeğimi doyurup uyuttuğum zamanlarda yada o oyuncakları ile meşgulken hemen koşuyorum mutfağa başlıyorum çalışmaya uzanıp dinlenmek yada tv seyretmek yerine bu tür meşgaleler ile desarj ediyorum kendimi işte bu kadar :)
Dilerim sorulara bir cevap olmuştur maşallah demeyi unutmayın :)
Bugün sizlerle sevgililer günü kahvaltımı ve o masada eşim için hazırladığım lezzetleri paylaşmak istiyorum :)
Soframdan bir kare;

Salamlı Kalp Poğaçalar

Kalp Kanepeler

Damla Çikolatalı milföyler


Aşk tadıyla nice sofralara <3


27 yorum:

mavii dedi ki...

allahim yesil zeytinleri bile kap yapmis gelci sen yapmiycanda ben mi yapicam kalp kurabiye;) masa bahar gibi bakarken doyardim sanirim.askiniz hic bitmesin emi;)

Unknown dedi ki...

Her şey sevgiyle yapılmış besbelli ellerine, yüreğine, sevgine sağlık.Sevgiler:))

Adsız dedi ki...

masa çok güzel görünüyor.sevgiyle yapılan herşeyin tadı bir başka.ben salamlı kalp poğaçanın tarifini merak ettim.tarifini verirseniz sevinirim.sevdiklerinizle geçireceğiniz nice güzel günler dilerim...Ayten

kalpkurabiye dedi ki...

Ayten Hanım çok teşekkür ederimm:)
yarın vereceğim inşallah tarifi:)
sevgiler..

bircanın renkli dünyası dedi ki...

ne güzel bır sofradır o oyle :D

Adsız dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyorum.sevgiler...Ayten

Şepşeker dedi ki...

Ohhhh hapharika sofra , ellerine sağlık ;-)

Unknown dedi ki...

öncelikle maşallah diyorum denizciğim
sofra da çok özenli ve şirin olmuş
afiyet olsun muhabbetiniz daim olsun canım

Alyaminahome dedi ki...

canım sana 41 kere MAŞAALLAH. Sevdiceğine daha nice böyle güzel ve zarif sofralar hazırlaman dileğiyle...Sevgiler

Asyadan Esintiler dedi ki...

canım ellerine sağlık.Rabbim huzurunuzu ve sevginizi daim etsin inşallah.sevgilerimle.

ebru dedi ki...

Ağzınızın tadı evinizin huzuru hiç bozulmasın inşallah. Masa ve menü harika. Ellerine sağlık bir tanem.

sekermutfagimiz dedi ki...

Ellerine sağlık canım, masa süper olmuş, zaten aşkla sevgiyle hazırlandığı belli.Bebeğinle, eşinle uzun, sağlıklı ve mutlu daha bir çok sofralarınız olsun.Sevgiler:))

Banu dedi ki...

Ayy kalbim tam seni anlatan sevgi dolu bir masa ellerine sağlık canım sevgi hep yüreğimizde var olsun... sevgileirmle:))

Unknown dedi ki...

maşallah denizim,
o kalpli peynirlerden aldım bende,
sevdanız,sofranızın bereketi daim olsun inşallah ömür boyu,

keyifli bir gün diler şeri,

öperrr

Leyla Poyraz dedi ki...

Denizcim Rabbim muhabbetinizi,aşkınızı daim eylesin..bir ömür sürsün inşallah..
sofra harika görünüyor..unutmadan maşallah subhanallah...sevgiler..

Duygu dedi ki...

Ne guzel bir sofra olmus Denizcim. Mutlulugunuz bir omur boyu sursun insallah. Ellerine saglik...

Gönülünce dedi ki...

Maşallahlar öncelikle hepimizi sollayıp geçiyorsun son hızla :))...Harika bir sofra sevgi dolu olmuş...Sevgin hiç bitmesin dahada çoğalsın canım...
sevgiler...

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok güzel olmuş bu masa, ellerine sağlık canım

ihlamurcum dedi ki...

Denizcim, ben sana anneliğin çok iyi geldiğini hep savunuyorum.Süpersin, herşeye yetişiyorsun.Enerjin bol olsun, bu arada bu negüzel sofra böyle...eline sağlık.

sibelyalcincom dedi ki...

Maşallah:) Rabbim mutluluğunuzu daim etsin ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

Her detay çok güzel bayıldım.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Çok güzel ve çok şık bir masa olmuş. Ellerine sağlık canım. Afiyet bal şeker olsun.Sevgiler.

pembe kekik dedi ki...

Bayıldım bütün kalplere. Sevginiz ömür boyu sürsün. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

her şey çok güzel olmuş,ellerine sağlık gençliğin ve sevginin enerjisi çok güzel, Allah daim etsin canım :)

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Deniz boş durmaz:)
Maşallah canım blog dünyasında imrendiğim insanlardan birisin
Ellerine sağlık
Sevgiler:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

artık o sofrada oturmak istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
tayin isteyin hemen :P

ama bi intense bile yok olmaz ki:P

ellerine sağlık kuzucan.

zeymurancafe dedi ki...

nasıl zor oluyor değil mi evde bebek varken mutfaga zaman ayırmak:))Allah mutlulugunuzu daim etsın harıka bır sofra ellerıne sağlık canım