24 Aralık 2009 Perşembe

Cevizli Kurabiye


Merhaba arkadaşlarımm canlarımm:)) Tam bir hafta kaldı bu hafta sonumu temizliğe pazartesiden itibaren perşembeye kadar da stok çalışmalarına başlayacağımm çok fazla heyecanlıyım umarım herşey istediğim gibi olacak... Dualarınızı eksik etmeyin beden olurmu...
Sevgiler..

Malzemeler:
175 gr. tereyağ
1 su bardağı nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
2 yumurta
Yarım çay bardağı sıvıyağ
1 pk. vanilin
1 pk. kabartma tozu
Aldığınca un
Üzeri için:
Ceviz İçi

Yapılışı:
Tüm malzemeler karıştırılıp en son unu azar azar ekleyerek yumuşak kıvamlı bir hamur yoğrulur. Elde edilen hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlak şekil verilir. Üzerlerine yarım ceviz parçası oturtulup yağlanmış fırın tepsisine dizilen kurabiyeler 175 dereceye önceden ısıtılmış fırında pişirilip ılık servis yapılır.

Afiyet bal şeker olsunn

17 yorum:

Işıl dedi ki...

BEDE PEK YEMEZDIM BUNLARI VITAMIBNSIZIM SIMDI HEMEN HASTALANIRIM

Unknown dedi ki...

Canım benim harika bir şekilde ağır
lıycağına eminim.Menüyü merak ettim
kocaman öptüm kurbişler süper ellerine sağlık:))

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

denizcim cevizi bende çok yakıştırıyorum kurabiyeye..menün belli oldu mu..az kaldı dimi..kolay gelsin tatlım..

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım, sevgiler dua ile..

kalpkurabiye dedi ki...

derya ablacımm elifciğimm tubacığım sağolun menüler belli oldu evet:))

mutfaktakizaman dedi ki...

canim nelerde dokturmussun boyle...ugrayamadim canim kayinvalidemin ameliyati falan derken zamn cabuk gecmis... ellerine saglik cok severim cevizli kurabyeyi heleki o cevizin kokusu yokmu mmm:))

kalpkurabiye dedi ki...

evet yoktunn:(( geçmiş olsun canımm çok çok artık kopmayız:)) sende iyisin umaım:)) gerçekten kokusu ile büyülüyor:))

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

DENİZCİM KURABİYELERİ HAVA ALMAYACAK ŞEKİLDE 2 GÜN SAKLAYABİLİRSİN GALİBA..ÇÜNKÜ ERTESİ GÜNE ZOR KALIYOR HİÇ GÜNLERCE SÜRÜNMEDİ..AMA HAVA ALAMZSA SORUN OLMAZ..DAVET GÜNÜ YAPABİLİRSİN ASLINDA.YARIM SAATİNİ ALIYOR..ÇOK BEĞENECEĞİNE EMİNİM..DEMEDİ DEME:)
MENÜN DE SÜPER OLMUŞ..FIRINDA TAVUK ÇOK LEZZETLİ OLUYOR.FIRIN POŞETİNDE BİR BAŞKA GÜZEL OLUYOR AKLINDA OLSUN..SARMA YOK MU??TEMBELLİK YAPMA BAK SARMA FİYAKANI ARTTIRIR:)ŞAKA CANIM..GAYET GÜZEL OLMUŞ MENÜN..KOLAY GELSİN..

kalpkurabiye dedi ki...

canımm sağol bizdede kalmaz da ben kilitli kasada saklıcam dermişim ne yapayım:) sağol bitanem sarmayı nişan akşamına düşünüyorum:))

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımsın ellerine sağlık...
Hımmm aldım kaçtım:D

Şehnaz dedi ki...

BENDE CEVİZİ ÇOK SEVERİM VE HERŞEYE YAKIŞIYOR...ELLLERİNE SAĞLIK CANIM...

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Deniz'ciğim ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar. Allah kolaylık versin sana canım. İşlerin rast gitsin. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Rabbim yardımcın olsun herşeyde inşallah gönlünce olsun..
Sevgiler...

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

CANIM BENIM,ELLERİNE SAGLIK,ÇOK DA GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR.EMİNİM TADI DA BİR OKADAR GÜZELDİRR.
SEVGİLER.

kalpkurabiye dedi ki...

çok teşekkür ederimm arkadaşlar:)) destekleriniz beni kendime getiriyor:))

evcilik dedi ki...

Bu kurabiyelerde harika görünüyor,ellerine sağlık.
ziyaretin için teşekkürler,senin de yeniyılın kutlu olsun,sevgiyle kal.

sarımutfak-hande dedi ki...

cevizli herşeye bende varım :):)
ellerine sağlık canım
sevgieler