2 Aralık 2009 Çarşamba

Fırında Pirzola



Et bayramı bittii:)) Gelelim etli tariflere...:)) Pirzola etini kasaba babam kestirtti kemiklerinden sıyrılmış bir şekilde geldi..Gelelim tarife..

Malzemeler (4 kişilik)
500 gr. (Bizimkiler 4 parçaydı 125 er gram) dana pirzola
Üzerini Soslamak için:
1 soğanın rendesi
2 damla limon suyu
2 çorba kaşığı sıvıyağ
Tuz, kırmızı pul biber, karabiber
Garnitür olarak
Domates

Yapılışı:
Güzelce parçalanmış ve dövülmüş etlerimizin üzerine soğan rendesi, limon suyu, sıvıyağ ve baharat karşımı fırça ile sürülüp etler üst üste dizilir streç filme sarılıp 1 saat bekletilir. 1 saat sonra çok az yağlanmış fırın tepsisine dizilir. Yanına domateslerde konulup 200 derecede pişirilir..

Sıcak sıcak servis edilir..

Afiyet bal şeker olsunn..

8 yorum:

Işıl dedi ki...

SAÇIMA OLAN İLTİFATINIZA ÇOK TEŞEKKÜRLER.İŞLERİM ÇOK YOĞUN CEVAPLARIM GECİKİYOR KUSURUMA BAKMAYIN

birsence dedi ki...

geçmiş bayramını kutlarım canım....

kalpkurabiye dedi ki...

ışıl hanım rica ederimm.. sevgiler..

birsen hanımm teşekkür ederimm

mutfaktakizaman dedi ki...

hmmm tabak harika anlasilan ben bugun pek gezinmesem iyi olucak yoksa halim kotu;)))
ellerine saglik canim

kalpkurabiye dedi ki...

saol canımm :) beğenmene sevindimm öpüyorumm

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımsın kıs sen...
Ellerine sağlık etgillerle aram pek olmasada canım çekti yeşim ciğer yapmış zaten açım:(
Onuda et dürüm zannettim:)))

Unknown dedi ki...

Denizcim sabah sabah bu bana yapılırmı ellerine sağlık süper öpüyorum...

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm sende benim canımsınn ben zaten yemedim bundan sevmiyorumm..:))

derya ablacımm sağol teşekkür ederim..