11 Aralık 2009 Cuma

Havuç Salatası


Günaydınn:)) :))
Tarifim Aslişkomdann nefis salata:))))))Aslıcımm salata nefistii:)

Malzemeler:
4 adet orta boy havuç
1 su bardağı süzme yoğurt
2 çorba kaşığı mayonez
2 diş sarımsak
Yarım çay bardağı sıvıyağ
tuz

Yapılışı:
Havuçları rendelenip sıvıyağ ile birlikte kavrulur kenara alınıp soğuması beklenir bu esnada sarımsak rendelenirYoğurtla mayonez karıştırılıp içine rendelenmiş sarımsak ve tuz ilave edilip en son soğuyan havuçlar eklenip malzemeler harmanlanır ve buzdolabında 1 saat dinlendirilip servis yapılır.

Afiyet bal şeker olsunn...

18 yorum:

mutfaktakizaman dedi ki...

cok sevdigim bir salatadadir ellerine saglik canimm...

canim Rabbim mutlu sona hayirlisiyla erdirsin...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika olmuş afiyetle yiyin kocaman öptüm...

Işıl dedi ki...

TUM SALATALAR FAVIRIM AYNI ATRIFI BID KABAKLA DENE NEFIS OLUR

TATESAL dedi ki...

Bizde ailecek çok severiz,ellerine sağlık canım...

Saglıklımutfak dedi ki...

İçine sarmısak giren herşeye bayılırım. eline sağlık canım

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çoğu gitti azı kaldı:)))

Ellerine sağlık bitanem hayırlı cumalar..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Hayırlı cumalar. İçine kereviz, lahana, yada kabak rendeleyince de süper oluyor.Ellerine sağlık...

kalpkurabiye dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM ARKADAŞLAR YALNIZ BIRAKMIYORSUNUZ BENİ ÇOK MORAL YÜKLENİYORUM SAYENİZDE.. SEVGİLER.. HEPİNİZE..

ASLICIMM CANIMSIN HAKLISINN ÇOĞU BİTTİİ AZI KALDII

pelince dedi ki...

Salataları değiş tokuş edelim mi ;) ellerine sağlık....

sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

tabii pelin hanımm şeref duyarımm teşekkür ediyorumm

LEZİZCE dedi ki...

Kalp kurabiyem ellerine sağlık sevdiğim salatalar arasında yalnız ben dereotu ekliyorum çok yakışıyor canım.

kalpkurabiye dedi ki...

denicem canım onuda kalpkurabiyen kurban olsunn öpüyorum canımm

yasemincelezzetler dedi ki...

benim de çok sevdiğim bir salatadır, ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

benimde favorimdir bu salata ellerine sağlık canım..bisküvili kekli pastanı not alıyorum hemen deneyeceğim yalnız sol taraftaki tırtıklı çizgiler yazılarını kesiyor gibi biraz zor okunuyor tarifler.. hatırlatmak istedim..
sevgilerimle...

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık bugün arkadaşımda aynısını doya doya yedim.çok güzel.

Lezzet Gemisi dedi ki...

sanırım hayırlı bir iş var.. Allah tamamına erdirsin. hayırlı olsun. bu arada, salata da harika. ben çok severim. ellerine sağlık canım. sevgiler..

NOT: Bu sıralar yoğunluğumdan dolayı blog ziyaretlerim aksadı malesef. Bir yandan büyümekte olan küçük kızım, diğer yandan öbür kızımın dersleri... Sanırım yarı yıl tatiline kadar böyle devam edecek. Yine de sayfamı yalnız bırakmayan değerli dostuma çok teşekkürler.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK .SALATALARA BAYILIRIM.HAVUÇ SALATASIDA AYRI BİR LEZZETTİR.
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

bayılırım bu havuçlu salataya..havucun kendisini de severim zaten tatlısı tuzlusu hepsine fitim.:)))