17 Aralık 2009 Perşembe

Küp Kek Pastam ve Hicri Yılbaşı..



Merhabalar hayırlı perşembeler arkadaşlar... Bugün oldukça hayırlı bir gün olsa gerek çünkü Hicri Yılbaşına bu yıl da çok şükür erişmiş bulunmaktayız.... Hicri Yılbaşının hayırlara vesile olmasını bizlere uğurlu gelmesini ümiid ediyorum..

Sevgilerimle...

Malzemeler:
1 adet hazır pastaban veya benim yaptığım gibi klasik tarifle yapılmış kek
1 pk. kakaolu puding + 3,5 su bardağı süt
1 pk. krema
1 pk. sade krem şanti + 1 su bardağı süt
Arasına antepfıstığı, damla çikolata
Süslemek için: Hindistan cevizi, pasta süsleri

Yapılışı:
İlk olara 3,5 su bardağı süt ile puding hazırlanır.Pişip ocaktan alınan pudingin içerisine 1 pk. krema konulup 3 dk kadar çırpılır.Ilınması beklenir.
1 su bardağı süt ile krem şanti çırpılıp buz dolabına kaldırılır.
Hazır pastaban veya kendi yaptığınız kek küp küp doğranır. Borcam tepsi veya kek kalıbının tabanına serilir. Üzerine pudingten gezdirilip damla çikolata ve fıstık serpilir ve yine kek dizilir. Yine aynı işlem tekrarlanır. Tepsimiz dolduktn sonra üzerine kalan puding gezdirlip krem şanti ile sıvanır ve üzeri süslenerek buzdolabında bir gece dinlendirilen pastamız ertesi gün servise hazırdır..

Afiyet bal şeker olsunn..

9 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

eline sağlık ablacım . Bu hicri yılbaşını iple çekerim . niye AŞUREYE BAYILIRIM ONDAN :)

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım hicri yılbaşın kutlu olsun..gelen yıl hayırlara vesile olsun inşallah..karnıbahar kızartmasını yeni gördüm..bak ben kızartmaya alternatif bir tarif yayınladım..beğeneceğine eminim..menü fikri aklımda..unuttum sanma:)en kısa zamanda sunucam önerimi..ellerine sağlık tatlım..

Unknown dedi ki...

Canım benim 2010 senesi inşallah tüm Müslüman alemi için hayırlara vesile olur.Pastan süper ellerine sağlık kocaman öptüm...

Disalce dedi ki...

canım hicri yılbaşımız mübarek olsun...

ellerine sağlık...küp kek pastan nefis olmuş..

sevgiler canım...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Harika görünüyor, yapılışı da kolay, ellerine sağlık. Afiyetler olsun. Sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım yeni yılımız hayırlara vesile olur inşlh...

Pastan harika bitanem ellerine sağlık:)))

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Ellerine sağlık Deniz'ciğim. Hem kolay hem de lezzetli bir tatlı. Canım çekti şimdi gerçektende. Hımmm tekrardan ellerine sağlık. Sevgiler.

asimelek58 sizlerle dedi ki...

♥ Mutluluğun peşinden koşma mutluluk senin peşinden koşsun ve hayatta öyle mutlu ol ki gözlerinde akan bir damla yaş arayıp da bulamayanların sadakası olsun.

tub@ dedi ki...

Merhabalar, sayfanıza ilk defa geldim ama çok beğendim doğrusu, sizi izlemeye aldım bende sayfama beklerim canım

sevgiler