2 Ağustos 2010 Pazartesi

Yaban Mersinli Beyaz Damla Çikolatalı Kurabiye

Günaydınlaarrr:)) Mutlu haftalar canlarımmmm.... Umarım haftaya güzel başladınız diyorum.. Ben herzaman ki gibi pozitif moddayım aman modum bozulmasın...Dün kuaföre gittim saçlarımı kestirdim.. Akşama misafir ağırladım.. Şeftali ile nefis bir lezzet çıkardım.. Bahçeden semizotlarını topladımm:)) Onlarla birde yemek yaptımm:)) Çok hızlıydı ama akşam olduğunda huzurlu ve rahattım..:)) Bizim bahçeyi ve  ormanı beğenmenize çok sevindimm.. Necla ablama sesleniyorumm.. Sizi gezdirmeye devam edeceğimm:))
E böyle bir haftasonunun ardından güzel bir tarifle haftaya başlamalı değilmi.. Kurabişlerimi geçen hafta denedimm.. Nefisti.. Harikaydı.. Çünkü tarif sevgili papatyadandı..Şuanda sanırım bursada papatyam ama olsun.. ben tarifini denedimm ve bayıldımmmm:))
Papatyam nasıl yapmış bu kurabiyeleri birde ona bakın.. Tarifin orjinali burada..

Malzemeler:
3 su bardağı un
1 su bardağı nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı yaban mersini
Yarım su bardağı beyaz damla çikolata
Yarım su bardağı hindistan cevizi
250 gr. margarin
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
1 adet yumurta

Yapılışı:
Yoğurma kabına toz malzemeler elenerek ekllenip, damla çikolata ve yaban mersini ilave edilerek harmanlanır. Ortası havuz gibi açılıp iyice yumuşamış margarin ve yumurta eklenir ve yoğrulur..
Elde edilen hamur ikiye bölünüp kurşun kalem kalınlığında açılır ve kalıplarla kesilir..
Yağlı kağıt serili tepsiye sıralanan kurabiyeler 175 dereceye önceden ısıtılmış fırında 15 dakika pişirilir. Ilık veya soğuk servis edilir...

Afiyet bal şeker olsunn..

21 yorum:

TATESAL dedi ki...

Denizcim kurabiyeler harika görünüyor,ellerine sağlık...ormanı ve bahçenizi bende çok beğendim ama en çok sizi beğendim,sevgiler...

PINAR dedi ki...

ellerine sağlık,nefis görünüyorlar,sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ellerine emeklerine sağlık Denizciğim sendeki pozitif enerji hepimize geçiyor. Yüzünde gülücükler hiç eksik olmasın. Müge ile çok öpüyoruz sevgiler...

Banu dedi ki...

Günaydın Denizcim:))) Kurabiyeler nefis görünüyor ellerine sağlık...

yeşim dedi ki...

serin lezzet dolu bir hafta diliyorum.sevgiler.

nesrin dedi ki...

Nefis olmus. Ellerine saglik. Sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben döndümmmm:)
günaydın tatlımmmmm.
kurabiyeler harika görünüyor. ellerine sağlık;)

umutluhayat dedi ki...

denizcim yine muhteşem olmuş kurabiyelerin.yaptığının hakkını vererek yapıyorsun.ellerine sağlık.allah huzurunu bozmasın

José Manuel dedi ki...

Que galletas más buenas, se ve super esponjositas y ricas y encima con chocolate. Saludos

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Deniz'im ellerine sağlık cok guzel görunuyor ayrıca alttakı fotoğraflarda cok guzel:)sevgiler

Unknown dedi ki...

Bıcırığım inşallah tüm hayatın bo
yunca hep mutlu ve pozitif ol:))Ku
rabiyeler muhteşem hani bana ama:))
Ellerine sağlık kocaman kocaman öpü
yorum...

saniyesultan dedi ki...

çayın yanına aldım...gerçi hava o kadar sıcakki yakında buharlaşaçağım...ellerin dert görmesin.


bahçelerinizde çok güzel gözüküyor...

mintinin dünyası dedi ki...

denizciğim yabanmersini pek yakışmış kurbişe...ellerine sağlık canım.şahane ve lezzetli görünüyor...

yemekbiraşk dedi ki...

papatya kurabiyelerin nefis olmuş canım.
pozitif enerjiyi resimde görmemek mümkün değil. mavi çiçek, yansıyan güneş :)

hoşcakal...

GÜL DOĞAN dedi ki...

kurabiyelerin çok nefis görünüyor denizcim ellerine sağlık.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Denizcim kurabiyeler harika görünüyor ellerine sağlık

dokuzuncubulut dedi ki...

Mis gibi olmuşlar, gevrecik...
çok da lezzetli görünüyorlar, ellerinize sağlık...
Sevgiler.

mndlna dedi ki...

Hiç üşenmiyorsun değil mi her gün bir şeyle çıkmaya karşımıza :)) ellerine sağlık

yemekaski.com seçil dedi ki...

Ellerinize sağlık.. sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Köylü güzeli cok yakismis yemeni zaten güzeldin daha bir seker olmussun
Sizin oralar ne güzel yerler ,icim acildi resimlere baktikca
Kurbislerin nefis olmus ellerine saglik canim

Adsız dedi ki...

I guess you'll want to place a twitter icon to your site. Just bookmarked this site, but I had to make this by hand. Simply my advice.