4 Ocak 2011 Salı

Kardeşiz Biz, İyi Günde de Kötü Günde de yanındayız Derya Ablacığım...

Merhabalar sevgili arkadaşlar...
Akşam aldığım bir haberle üzüntü içerisindeyim..
Canım balçiçeğim dediğim, melek yüzlü, melek ruhlu canım Derya Ablamın kıymetli eşi beyin kanaması geçirmiş..
Bir an da elim ayağım boşandı, ama toparlandım ablamı aradım nasıl mahsundu sesi, kıyamadım kendimi zor tuttum ve o haline rağmen hala bana"bıcırığım" demesi, olmaz böyle birşey dedim kendi kendime..Biz kesinlikle öylesine yazışan, konuşan, paylaşan arkamızı dönünce birbirimizi unutan insanlar değiliz.. Biz gerçekten KARDEŞİZ... Öz ablam olsa bu kadar sever sayar kıymet verirdim sanıyorum ..
Ama şuna kesinlikle eminim ki o  benim manevi ablam.. Gerçekten ablam..
Ablamla olan konuşmamızdan hemen sonra da blog kardeşlerime hemen mesaj attım biliyorum ki boşa çıkarmadılar bir şekilde destek oldular ablama..
Dualarımız bir gönüllerimiz bir ablam için..
Allah müşkülde olanlara çare, şifa versin inşaAllah..Ellerimiz onlar için açılsın yaradana sığınalım yine yardım, şifa, çare dileyelim..
Tertemizliğimizi, içtenliğimizi kaybetmediğimiz sürece Hak yanımızda olacaktır biliyorum..Yaradanın kudretine sığınıyor, şifa dilemek için el açıyorum..Sizleri de davet ediyoum..
Allah bizi sevdiklerimizle sınamasın İnşaAllah..
Bibirimizin kıymetini bilelim, üzmeyelim, kırmayalım.. Bunu yalnızca başımıza bir felaket geldiğinde değil her daim yapalım...
Dilerim ki Allah kıymetli abimize tez elden şifa verecektir..
Keşke yakın olabilsek yanında olabilsek ablamın lakin elden gelen dua etmek, arayıp sesimizi duyurmak, derdine ortak olmak..
Allah yardımcıları olsun inşaAllah!!!
Seni çok seviyorum canım Ablacığım..

36 yorum:

pınar dedi ki...

Dualara amin diyorum.Allah şifa versin inşallah.

Unknown dedi ki...

Keşke bendede teli olsa arayabilsem.. ne kadar üzüldüm.. Allah acil şifalar versin inşallah...

Swotpisces dedi ki...

Allah şifalar versin inşallah.

hanife dedi ki...

çok haklısın ablacım blog camiasında yalnızca tarif yazan kişiler değiliz,gerçek hayattaki komşular gibiyiz,yazını okuyunca çok üzüldüm hastalık çeken biri olarak zorluklarını bilirim.
Rabbim tez zamanda şifa versin,sevdiklerine bağışlasın.

deniz dedi ki...

Denizcim çok çok geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.

Sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mesajından sonra Deryayı aradım konuştuk Denizciğim inşallah iyi olur bütün dualarımız hep onlarla ...

KİZHATCE dedi ki...

tatlı kız duyarlılığın için sağol,hemen deryaya uğrayayım, birbiimizi tanımasakta yürek bağlılığımız var,sevincimiz kadar üzüntüyü de paylaşmalıyız,öpüyorum yanaklarından canım...

Saglıklımutfak dedi ki...

Yanımda olsaydın seni alnından öperdim. aradım ama ulaşamadım. helal olsun sana hassasiyetine düşüncene. mesajın olmasaydı öğrenemeyecektik bu akşam. Ayşen'de bizdeydi ve sayende Derya mın sesini duyup yanında olduk. öperim o güzel yanaklarından temiz yüreklim benim.

İnci Yemek dedi ki...

Haberi alınca çok üzüldüm denizim allah acil şifalar verecek inşallah bu kadar çok seveninin duasını duyunca.Bende yarın arayacağım.öpüyorum canım..

Unknown dedi ki...

Canım benim,
Rabbim yar ve yardımcısı olsun.
Sevdiklerine,ailesine bağışlasın.

Dualarım onlarla...

pastacilaz dedi ki...

Çok geçmiş olsun Allah şifalar versin..Umarım iyi olur...

Gülcan dedi ki...

canım benim yayınlamakla çok iyi yapmışsın dualarımız hep onunla.allahın izniyle iyileşicek inşallah.bilincini kaybetmemiş. bu çok güzel. canım kendine iyi bak.

TATESAL dedi ki...

Evet bende sabah erkenden aradım çok üzüldüm,dualarımız onunla,rabbim acil şifalar versin.....

Nehir Butik Pasta dedi ki...

ah bu haberi duyunca çok üzüldüm inşallah sağlığına kavuşur gerçekten blog yazanların arasında aynen kardeşlik gibi bir bağ kuruluyor,pamuk kalpli Denizim inşallah iyi olacak
sende yeni haberler alırsan lütfen paylaş merakta bırakma bizi

Gönülünce dedi ki...

Dualarımızla Deryamızın yanındayız hepimiz...Bende çok üzüldüm sesi o kadar kötüydüki uçmak yanında olmak istedim. Ama eve gidip dinlenecekmiş daha sonra gel dedi arıyacağım hemde sık sık, gideceğimde yanına...Dua edelim canım arkadaşımızı arıyalım yanında olalım...Duyarlıyız, hepimiz başka bir dünyadayız, biz başkayız...Paylaşımın için sağol canım...

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Geçmiş olsun.Allah acil şiflar versin, yardımcıları olsun.

özlem dedi ki...

vallahi çok üzüldüm Rabbim acil şifalar versin inşallah. canım derya ablacım Rabbim eşine acil şifalar versin inşallah.

Unknown dedi ki...

Denizim inan bende okuyunca çok kötü oldum canım hemen duaya başladık eşim ve oğlumla birlikte yarın da inşaallah bildiğim herkese rica edicem haremi şerif de dua edilecek Rabbim acil şifasını versin kardeşimizin eşine senden de Allah razı olsun bebeğim haberdar ettiğin için
bizbirimize dua edersek Rabbim hem o kardeşimiz için hemde biz dua edenler için mükafat verecektir bunu da unutmayalım lütfen haydi duaya

Cafe Pepela dedi ki...

Es-Selamu Aleyküm Deniz'im.
Epeydir yoktum,bir heyecanla geldim ki bu haberi okuyunca şok oldum.Rahman c.c Derya ablamızın eşine acil şifalar versin,kalbim acıdı.Yakınında olamasak da dualarımızla varız inşaAllah.
Hassasiyetin ve kocaman yüreğin için Rabbimiz razı olsun gülüm.

Hayattan Azıcık dedi ki...

Bende gulo anneden duydum hemen bloguna gittim sanki bir haber alacakmisim gibi oysa yorumlardan baska bir samimiyetimiz yok ama meger ne kadar taniyormusuz gibi olmus bu yorumlarla birbirimizi o saatten beri surekli dilimde bildigim bir kac dua insallah guzel haberlere uyaniriz en zorudur o yogun bakim odasinin onunde merdivende beklemek bilirim Allahim yardimcilari olsun acil sifalar...

Nilgün dedi ki...

Deniz'cim gerçekten tanışmadan yazışarak da olsa edindiğimiz arkadaşlıklar zannederim herkesi çok mutlu ediyor. Üzücü bir şey olduğunda bakıyorum herkes birbirine haber veriyor. Bunlar çok duyarlı davranışlar, tanımasamda dualarımız onunla olsun. Allah acil şifalar versin de bir an önce ayağa kalksın.

sarkaç dedi ki...

Duaların gücü büyük. İnşaallah bunca insanın duası, dualarımız yerine ulaşır.

mintinin dünyası dedi ki...

DENİZ KIZ SEN DE HABERİ OKUDUM DERYA ABLAYA KOŞTUM.O BİŞEY YAZMAMIŞ AMA HERALDE YAZAMAMIŞ.NASIL ÜZÜLDÜM ANLATAMAM.ÖYLERSİNE POZİTİF BİR ABLAMKİ RABBİM ACILAR YAŞATMASIN ONA.EŞİ SAĞLICAKLA DÖNSÜN YUVASINA.
SENİ ÖPÜYORUM DUYARLI KIZ.SENİN NASIL SEVDİĞİNİ BİLİYORUM.BEN DE SENİN KADAR SEVİYORUM ABLAMI.KEŞKE NUMARASI OLSA BEN DE DE.NE OLUR Bİ GELİŞME OLURSA YAZ BİZE...

neslice tarifler dedi ki...

Yılın ilk günlerini hastanede geçirmenin nasıl bişey olduğunu biliyorum. O yüzden tanımasam da üzüntülerini tahmin edebiliyorum. Allah yardımcıları olsun, sevdiklerine bağışlasın demekten başka ne söylenebilirki..

dokuzuncubulut dedi ki...

Çok üzüldüm, yeni haberlerinizi merakla bekleyeceğim. Dualarımız onunla, acil şifalar olsun inşallah...
Bizimle paylaştınız için teşekkürler, sevgiler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

aa inanmıyorum...nasılda haberin oldu saol canım benim hemen arım öptüm seni

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Deniz,
Bende az önce öğrendim, çok üzüldüm.
Rabbim Derya'mızın eşine acil şifalar versin, çok geçmiş olsun.
Gelişmeleri sayfanda yazarsan bizde haberdar oluruz.

Canan Demirbağ dedi ki...

Derya ablamızın eşine Allah şifa versin dualarımız onlarla...

yemekbiraşk dedi ki...

denizcim bende senin sayende öğrendim.. çok teşekkürler paylaştığın için bu sayede üzüntüsüne ortak olabilidik..
sevgiler canım..

sevimin sayfasi dedi ki...

denizcim yazini okuyunca cok üzüldüm, hepimiz baska sehirlerde, ülkelerde yasasakta birbirimize nekadarda yakinmisis...
Allahim acil sifalar versin...tüm dualarimiz deryacimin esi icin...

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Allah yardımcısı olsun, şifa versin inş benimde haberim yoktu Allah razı olsun..

lezzettabağı dedi ki...

yeni farkettim bu haberi ve bende tüm kalbimle ona acil şifalar diliyorum ve sevgili Derya'ya da allah güç kuvvet versin diyorum Ne güzel yazmışsın canım arkadaşım , herbirimiz yaptıklarımızla anılacağız . böyle günde manevi destek bence çok önemli ben hastae köşelerini iyi bilirim kapıdan bir tanıdık gelşse de sadece bir ''merhaba nasılsınız'' diye sorsa gitse diye saatlerce beklerdim. Hepimiz kardeşiz, bu meziyetler bizi alçaltmaz aksine yüceltir ve maneviyatımızı korur.Çok sağol canım haber verdiğin için hatta eğer varsa bana tel. no sunu verirsen en kısa zamanda bende deryacığıma bir nebze de olsa geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim.. Benim mail adresim. sukran.unal@tcmb.gov.tr sevgiyle kal.

Şehnaz dedi ki...

DENİZCİM BENDE YENİ ÖĞRENDİM..CANIM DERYACIMIN EŞİNE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM....

ham ham ev yemekleri dedi ki...

Denizcim öyle samimi ve yürekten yazmışsın ki , ciddi Hastalıklar yaşamış biri olarak dua ve güzel temennilerin ne kadar önemli olduğunu iyi bilirim..Allah tüm hastalara şifa versin ...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Konuştum !
her şey yoluna giriyor şükür..
artık hep beraber sevinme zamanı denizciğim..
çok iyi olacaklar inşallah.
sevgiler canım.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhabalar; canım ben karnabahar kızartmasına bayılırım, yaşımızdan dolayı artık yapmıyorum, senin gibi fırında yapıyorum..Ellerine sağlık çok güzel görünüyor..Sevgilerr..öptüm....