6 Kasım 2009 Cuma

Canım Aslımm ve Hediyeleri....


o gün o kadar güzel bir gün daha doğrusu akşam üstü yaşadım ki anlatamam uzun zamandır ne bu kadar duygulanmıştım nede bu kadar şımartılmıştım... Artık kardeşim dediğim ve artık gerçekten kardeşim saydığımm uzak yollardan taa Kayserilerden duygu köprüleri yapan yüreği güzel kendi güzel canım kardeşim Aslıcığım bu sevinç ve şımarıklığın nedeni... Fotoğraflarda gördüğünüz herşey bana canım Aslımın hediyesi.. Kargoda ufak bir aksilik yaşadığını söyleyip üzülsede canım benim inan ki hepsi birbirinden değerli ve özel.... Sakın üzülme canım kardeşim.. Kargoyu iş çıkışında almayı planlarken babm bana süpriz yaptı ve getittirdi akşam masamın üztüne koydular paketimi ve bir çocuk edasıyla gözlerim dolu dolu açtım paketleri... İçinden çıkanlara bir bakın ömrümün sonuna kadar gözüm gibi bakacağım değerli çook değerli şeyler... Gözlerim yine dolu dolu biraz da hıçkırarak aradım Aslıcığımı.. Konuştuk sesini duyunca daha bir duygulandım kelimeler inanın kifayetsiz söyleyeceklerim bu kadar gerisi fotoğraflarda ve benim duygularımda...

Yukarıdakilerin hepsi Aslıcığımın el emeği göz nuru mütevazı kardeşim benimm iğne oyası bile yapmış... O kadar mutlu oldum kii çeyizimin enn nadide parçaları.. Dostluğumuz yılardır sürmese de sürecek diye düşümüyorum hiç görmeden beraber birşeyler paylaşmadan bu kadar yakın ve içten olduk birbirimize birde yakın olsak nasıl olurdu buna hayal gücüm yetmiyor..


Bu fincanlar da özel aşkımla çayımızı yudumlarker Aslıcığı anacağız belki de gün gelecek ben Aslıcığımı İzmirde ağırlarken beraber yudumlayacağız çayımızı.. Hata o güne kadar kulanmayacağım evet evet buna karar verdim....
Aslıcımm seni çok seviyorum benim yüreği güzel kendi güzell cankardeşim.... Hep yanımda yakınımda ol....
Ayrıca Aslıcığımın ev sahibeliğini yaptığı bi etkinlik de var.. Herkesi bekliyoruz.. Bisküvili tarifler etkinliği....:)) Ayrıntılar burada..

Hiç yorum yok: