13 Kasım 2009 Cuma

Halley Pasta - Sülale Boyu :))))


Günaydınlar...:) Hayırlı Cumalar arkadaşlar...:) Ben bu pastayı canım Aslımdan aldımm çok komik oldu işyerinde dün net problemleri yaşayınca ben akşam Aslıcığımı aradım kızcağız şaşırdı baya:)) Kakara Kikiri aldım tarifi geçtim mutfağa kek aşamasında yeşimciğimle kaynattımm ayy gerçekten iyiki varsınız kızlarr günlerim gerçekten güzell geçiyor sayenizde...:) çok seviyorum sizleri... Pastam okadar büyük oldu ki hani sülalae boyu desem yeridirr.. Yapımı çok zevkliydii tadına bayıldılar zatenn :)) Teşekkürler Aslıcımmmm :)) Tarif Aslıcığımdan birebir alıntıdır...Fotoğraf benden:))

Malzemeler:
5 adet yumurta
2 su bardağı tozşeker
2 çay bardağı sıvıyağ
2 çay bardağı süt
2 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
4 su bardağı un

Ara Krema İçin:
1/2 lt süt
7 çorba kaşığı un
1 adet yumurta
6 çorba kaşığı tozşeker
1 paket vanilin
1 kutu 200gr labne peyniri (ben krem şanti kullandım)

Sos İçin:
3 su bardağı süt
5 çorba kaşığı tozşeker
6 çorba kaşığı kakao

Üzeri İçin: Yeteri kadar hindistancevizi

Yapılışı:
Kek için yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpıp kalan malzemeleri ekleyip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine hamuru döküp önceden ısıtılmış 150derecelik fırında pişirip soğumaya bırakın...
Sos için bütün malzemeyi karıştırın...
Soğuyan keki bıçakla karelere kesip hertarafını soso bulayıp buzdolabında 2saat bekletin...
Krema için peynir hariç tüm malzemeyi tencereye koyup orta ateşte karıştırarak pişirip ocaktan alın ve peyniri ekleyip mikserle 5dk çırpın...
Buzdolabından kekleri çıkartıp enlemesine bıçakla kesip arasına kremayı sürün ve hertarafını hindistan cevizine bulayıp servis yapın...

18 yorum:

mutfaktakizaman dedi ki...

bende yapmak istiyorummm!!!;)))))

ellerine saglik canim afiyet bal seker olsun..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika olmuş öpüyorum...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Şeker sen yaptın yedin:) hani bana :)ellerine sağlık:)Tatlı canavarı:)olaraktan çok beğendim..

TATESAL dedi ki...

Kalabalık misafir için ideal olmuş Denizcim...
Tarifte mükemmel..labne yerine krem şanti kukllanman da tam yerinde...
Aslıcım sağolsun harika tarifler veriyor...
Seninde ellerine sağlık...

Pembe Tatlar dedi ki...

Ben sana demiiştim değilmi!!!
Aman deniz biraz fazla çıkıyor diye:))
Bak bunu nişan için düşğünebilirsin.....

Ellerine sağlık canım beğenmen beni mutlu etti:))

:D

kalpkurabiye dedi ki...

hurişcim teşekkür ederimmm:)

derya ablacımm teşekkür ederimmm öpüyorumm

paşakızımm sana tepsi tepsi yaparım ne demek

tülin ablacımm valla öyle oldu kardeşime sanırım iki gün yeter:)

aslıcımm canımmmmm beğenmemmii hiçç senin kadar güzel yapamadım ama:( olsun beğenildi:))

Unknown dedi ki...

canım ellerıne sağlık aslıcığım tariflerını bende çok begenıyorum.Ben de yapmıstım gerçekten pratık ve güzel bir tarif.Afiyet şeker olsun...

asimelek58 sizlerle dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

teşekkürler asi melek ve sadeceyemek sevgiler..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Harika görünüyor, ellerine sağlık. Ben de denemeye çalışacağım, son günlerde çok karşılaşır oldum bu pastayla, tadına bakmam gerek. Sevgilerimi gönderiyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

birsel hanım teşekkürler kesinlikle deneyin mükemmell:))

Canan dedi ki...

Kalp kurabiye sitene bayıldımmm! Pastan on numara olmuş. Ellerine sağlık. Bu arada nişanlınla çok yakışıyorsun. Allah tamamına erdirsin.

Sevgiler
Canan

kalpkurabiye dedi ki...

çok teşekkür ederim canan hanımm :) herzaman beklerimm teşekkür ediyorumm sevgiler...

kalpkurabiye deniz..

angel dedi ki...

selamm cok degisik bir tarif ilk gordugumde gercekten halleyle yapiliyor sandim cok hos goruntusu var
ellerine saglik

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

:) Ah bu Asli yokmuuuuu! Afiyet olsun sizlere. Kilo problemi yoksa zaten bol bol ye bence:) Gencsin... :)

kalpkurabiye dedi ki...

melekciğimm çok teşekkür ederim canımm sağol öpüyorumm kocamann..

düşbahçesi teşekkür ederimm :)) sevgiler.. selamlar..:)

MUTFAKCİNİ dedi ki...

Ne zamandır denemeyi istiyorum ben de.Bir türlü niyetine giremedim :) Yiyicem diye korkuyorum :) Süper olmuş canım,ellerine sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

ben de yiyeceğim diye korkuyodum ama bana fırsat kalmadı neyseee:)) teşekkür ederimm sevgiler..