7 Kasım 2009 Cumartesi

Krem Şantili Kek


SAM_3994 Merhabalar.. Mutlu hafta sonları arkadaşlar...Bu nefiss tadına doyulamaz keki sevgili DeryaAbla ' dan aldımmm bizimkiler bayıldılar gerçekten nefis oldu.. Kendisine bu nefis kek için çok teşekkür ediyorum...

Malzemeler:
4 yumurta
1.5 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı dövülmüş ceviz
2.5 su bardağı un
1 pk. kabartma tozu
1 pk sade krem şanti
1 su bardağı soğuk süt
1 paket  dekor vanilya şekeri

Yapılışı:
Yumurtalar ve şeker iyice çırpılır üzerine sırasıyla, sıvıyağ, kabartma tozu, vanilin ve dövülmüş cevizler eklenir. Çırpılmış şanti de ilave edildikten sonra azar azar un ilavesi ile kek kıvamı sağlanıp elde edilen karışım yağlanmış kalıba dökülür.
175 derecede pişirilir. Fırından çıkıp soğuyan kekimiz üzerine dekor şekeri serpilerek miss gibi servis edilir.

Afiyet bal şeker olsunn.. :)))

Derya Ablacıma çok teşekkür ediyorumm... Sevgiler.. Mutlu hafta sonları...

18 yorum:

Magia da Inês dedi ki...

Olá amiga!
Conheci seu cantinho... é tudo de bom!...
Lindo, criativo, nutritivo e delicioso...
Amei mesmo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

kalpkurabiye dedi ki...

ı dont speak brasil language :( but thanks for everythink.. :))

TATESAL dedi ki...

Kek kalıbında daha da bir güzel oluyor,ellerine sağlık canım....Ben ceviz koymadım hindistan cevizi kullandım ondan daha beyaz oldu..
Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

gümüşhanenin cevizi meşhur ya ablacım heryerde ceviz dolu bende bol bol koydumm ama hindistan cevizlisini de denicemmm

zeynep dedi ki...

yaww arkadaşim gümüşhanenin lafını gördüm bittim ben..GÜMÜŞHANELİ OLARAK tabii..
ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık muhteşem olmuş çokta şık sun
muşsun afiyet şeker olsun kocaman öptüm...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Kekiniz nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Ben de denemeyi düşünüyordum. Lezzetini tahmin edebiliyorum, ilk fırsatta yapacağım. Bu arada "ay poğaça"nıza da bayıldım, mutlaka deneyeceğim. Sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

sevgili zeynep gümüşhaneli olman beni sevindirdi aslen buralı değilim ben ama güzel biyer gümüşhane:))

kalpkurabiye dedi ki...

derya ablacım nacizane..:) senin kadar yapamasamda bişiler oldu işte..:))

kalpkurabiye dedi ki...

birsel hanım çok teşekkür ederimm keşke fotoğrafı daha düzgün çıksaydı ama bir dahaki sefere güzelini çekip onunla değiştireceğim..:)) sevgiler.. denemeniz beni memnun eder.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ne güzel kabarmış ve enfes görünüyor:)

ellerinize sağlık..

mutlu pazarlar..

ebruakin dedi ki...

Selamlar,
Güzel mesajınız için çok teşekkür ederim.
Siz de harika şeyler yapmışsınız. Ellerinize sağlık.
Görüşmek üzere...

kalpkurabiye dedi ki...

sevgili paptya prenses teşekkür ederimm:) sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

Ebru hanım çok teşekkür ediyorumm:)) sevgiler.. herzaman beklerim..

sarımutfak-hande dedi ki...

geçengün bende yaptım süper bir kek seninkide nefis olmuş güzel kabarmış ellerine sağlık cnm
mutlu haftalar
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

teşekkürler hande hanımm sevgiler..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bu kek te supermis gercekten! Ellerine saglik.

Sende takiptesin cici kiz! Hollandadan sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

teşekkür ederimm herzamann beklerimm..