27 Ekim 2009 Salı

Karyağdı Kurabiyesi



Herkese iyi günler diliyoruumm.... Bu leziz enfes müthiş kurabiyeyi Aslıcımın bloğunda gördüm ve hemen tarifini aldım dün gece yaptım nihayet bir türlü fırsat bulamamıştım işten eve gelir gelmez hemen mutfağa koştum ve sonuç karşınızda Aslıcığıma teşekkür ediyorumm:)) Lokum şekerlerde çok güzel dimi ama:)


Malzemeler:

250 gr. margarin
1 su bardağı tozşeker
2 yumurta
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilya
4 çorba kaşığı kakao
Aldığınca un

Islatmak için:
1 su bardağı ılık su
1 su bardağı şeker

Mantolamak için:
Hindistan cevizi

Yapılışı:

Tüm malzemeler karıştırılıp yoğrulur.
Yoğrulan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlanır ve yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizilir.
175 dereceye önceden ısıtılmış fırında pişirilir.
Kurabiyeler fırında pişerken 1 su bardağı su ve 1 şeker karıştırılır.
Kurabiyeler fırından çıkar çıkmaz şekerli suya daldırılıp çıkarılır ve hindistan cevizine bulanır.
Soğuduktan sonra servis edilir.
Ben sabaha kadar sabrettim dinlendirdim ve tadı enfestii enfesss denemenizi önerir iyi hafta sonları dilerimmmm:)

Hiç yorum yok: