29 Ekim 2009 Perşembe

Çilekli Pudingli Kurabiye


Lezzetinden çatlayan kurabiyeler serisine çilekli pudingli kurabiyeyi de eklemiş bulunmaktayım... Enfes kokusu ile gönülleri fethettimm...Beğeninize..


Malzemeler:
125 gr. tereyağ
Yarım çay bardağı sıvıyağ
1 kahve fincanı pudra şekeri
1 pk. Toz çilekli puding
1,5 su bardağı nişasta
2 su bardağı un
2 yumurta
1 pk. kabartma tozu
Yarım paket vanilya

Yapılışı:
Malzemelerin hepsi karıştırılıp yumuşak kıvamlı bir hamur elde edilir. Eğer çok yumuşak olursa 2 çorba kaşığı un eklenir ben ekledim:) Elde edilen hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp yuvarlanır ve yağlı kağıt serili tepsiye sıralanır. Üzerlerine bıçakla çentik atılır.
175 dereceye önceden ısıtılmış fırında hafif pembeleşinceye dek pişirilir.
Fırından çıkıp ılınınca servis edilir.

Afiyet bal şeker olsunn..

1 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Canim kurabiye cekti ve pudingle yapayim dedim bir baktim evde cilekli puding var dedim kesin vardir Deniz de bu hemen geldim yanilmamisim yapiyorum canimm hemen...